Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2490,- med base er en god pris synes jeg. Vi betalte vel 3000,- mener jeg, for ca 4 måneder siden. Har du vært å sett på det? Vi byttet fra et annet sete, fordi datteren vår skrek så mye i bilen. Hun er litt skjev i kroppen. Da byttet vi til dette setet, og hun trives mye bedre. Vet ikke hvordan innmaten er på det andre setet du tenker på, men i Privia så er både hodestøtten og ryggputa i materiale som minner litt om tempur, veldig ålreitHøres bra utdet er for øyeblikket tilbud på den 2490 inkl base. Det er vel ganske god pris? Vet ikke om jeg skal vente eller ei? Blir så irritert hvis jeg går glipp av tilbud, men like irriterende å kjøpe rett før et tilbud når det er 3 mnd til jeg trenger den
![]()
Jeg vet at Thorsov har hatt Recaro tidligere hvertfallHvem er det som forhandler Recaro Privia stolen? Vi vurderer denne, men kunne gjerne tenkt meg å se stolen før jeg kjøper.. Prøvde å spørre om dette da jeg var innom Barnas hus, men den personen jeg traff på der så ikke ut til å ha hørt om stolen engang..
Hvem er det som forhandler Recaro Privia stolen? Vi vurderer denne, men kunne gjerne tenkt meg å se stolen før jeg kjøper.. Prøvde å spørre om dette da jeg var innom Barnas hus, men den personen jeg traff på der så ikke ut til å ha hørt om stolen engang..
De pleier å ha i butikkenHvem er det som forhandler Recaro Privia stolen? Vi vurderer denne, men kunne gjerne tenkt meg å se stolen før jeg kjøper.. Prøvde å spørre om dette da jeg var innom Barnas hus, men den personen jeg traff på der så ikke ut til å ha hørt om stolen engang..
Ok, får undersøke derDe pleier å ha i butikkenBeklager mange innlegg
![]()
Maxicodi cabriofix her.Står mellom Recaro Privia eller MaxiCosi Cabriofix... what to choose??
Tipper du blir fornøyd!Det ble recaro hernå blir det spennende å se om vi får plass til alle setene i bilen
![]()