Bilstol

Høstbarn2016

Flørter med forumet
Vi har isofix til maxi cosi fra 2012, noen som vet om den kan passe til bilstol mod 2016? Har hørt at leverandør kan ha byttet base til stolene, men finner ikke info noe sted.

Er helt blank når det kommer til bilstoler! Må vi kjøpe maxi cosi siden isofix er til den typen??

Vi har isofix til maxi cosi fra 2012, noen som vet om den kan passe til bilstol mod 2016? Har hørt at leverandør kan ha byttet base til stolene, men finner ikke info noe sted.

Er helt blank når det kommer til bilstoler! Må vi kjøpe maxi cosi siden isofix er til den typen??
Vet ikke med basene, men det er mange seter med isofix så du må ikke kjøpe Maxi Cosi :)

Du har basen men ikke selve setet? Forstått det rett nå? Jeg kjøpte ny base i desember til setet mitt kjøpt i 11. Som passet fint. Så vil tro det også funker andre veien.

Ta med basen til en butikk som selger Maxi Cosi å spør om du kan prøve en stol opp på basen for å se om det passer.
Og basen til Maxi Cosi passer mest sannsynlig kun til Maxi Cosi stoler, for de forskjellige produsentene har forskjellige fester.

Så vidt meg bekjent er ikke maxi cosi forandret siden 2007 eller noe sånt..?

Basen er lik, så det går bra. Og andre seter passer ikke i den basen nei. Men mange seter har isofix-løsning da

Back
Topp