Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det begynner å bli knapt for flere av feb 14 barna i alle fall som ligger helt på normalen i lengde og vekt. Men det kommer jo litt an på om man er lang i ryggen eller lang i beina. Har man kort rygg varer det jo lengre.Ååå, det var som svarte..
Ja, begge min satt bakovervendt til 4 år.
Heldigvis lenge til
Jeg ser noe foreldre i BHG bruker det til en ganske stor 3 åring, det barnet er ikke lite for å si det sånn.
Satse på mageboeren er som søsteren, hun er liten og nett for alderen.
Broren en lang, veldig lang.
Vet det begynner å bli knapt for flere av feb 14 barna i alle fall som ligger helt på normalen i lengde og vekt. Men det kommer jo litt an på om man er lang i ryggen eller lang i beina. Har man kort rygg varer det jo lengre.
Er ryggen på sironaen som er kort i alle fall slik jeg har skjønt det. Har ikke isofix vi, så vi vurderte aldri det setet. Ser jo veldig kjekt ut med den funksjonen da, merker jo at det allerede begynner å bli tungt å løfte inn og ut av bilen, men de klarer kanskje å klatre oppi setet selv når de blir større?Ok.
Dette barnet er vel ikke så høyt
Men om det er for lite allerede etter 1 år så blir jo meningen litt bortkastet, det er jo når de blir større og tyngre man har behov for enklere tilkomst.
Du tenker på cybex sirona, det er ikke anbefalt fra nyfødt...Pebble var romslig(sete inni) tok liten plass og var lett.
Så det var aldri noe styr for meg å løfte det noen uker etter KS(lenge før 6 uker)
Tenker vi går for det sete igjen..
Og jeg trenger litt plass i forsete, jeg har litt mye ben.. (som i at de er litt lang)
Som det nevnes, neste sete er en JUNGEL..
Lyst på det Cybex sete du kan snu basen mot døråpning på, enkelt å få barnet ut og inn..
Hun prater om setene etter nyfødtDu tenker på cybex sirona, det er ikke anbefalt fra nyfødt...
Åhr, bilstol syns jeg eeeer så kjeeedelig! Heller mot å bare la en selger bestemme for meg. Orker ikke sette meg inn i hva man bør sette seg inn i en gang.
Syns nesten alt annet utstyr er moro. Men bilstol! Megabah!
Hvilket går dere for?
Vi hadde maxi cosi pebble sist og var så fornøyd med det.
Men ser at det er andre seter som kommer høyere opp i test.
Må ha et lett sete, og et som ikke tar så stor plass siden vi da har tre barn som sitter i sete/stol.
Vi hadde carbiofix til første og pebble til andre, jeg likte pebble best uten at jeg kan helt sette fingen på hvorfor.Vi har tenk på cabriofix, men er pebble noe bedre? Jeg må ha lette seter siden det er to stk som må bæres på![]()
Oki! Da må jeg lese meg litt opp på det!Vi hadde carbiofix til første og pebble til andre, jeg likte pebble best uten at jeg kan helt sette fingen på hvorfor.
Jeg opplevde sete som litt større innvendig.