Prinsemamma23
Betatt av forumet
Jeg lurer på hva bilstoler folk skal ha? Jeg lurer litt i maxi-cosi pebble plus? Samboeren min har veldig lyst på recaro priviera..? Noen som har anbefalinger positivt/negativt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi sto også mellom de to - var på vei til å bestille Pebble plus til vi så det var like dyrt med recaro. Så da fikk mannen viljen sinJeg lurer på hva bilstoler folk skal ha? Jeg lurer litt i maxi-cosi pebble plus? Samboeren min har veldig lyst på recaro priviera..? Noen som har anbefalinger positivt/negativt?![]()
Okei.Vi sto også mellom de to - var på vei til å bestille Pebble plus til vi så det var like dyrt med recaro. Så da fikk mannen viljen sin![]()
Hvor fikk dere bestille recaro bilstol?Vi sto også mellom de to - var på vei til å bestille Pebble plus til vi så det var like dyrt med recaro. Så da fikk mannen viljen sin![]()
Bestilte via Mimmis (som jeg i etterkant har lest litt rare ting om)... ordrestatus står fremdeles som venter, kan se ut til at den må bestilles inn?Hvor fikk dere bestille recaro bilstol?
Okei.Bestilte via Mimmis (som jeg i etterkant har lest litt rare ting om)... ordrestatus står fremdeles som venter, kan se ut til at den må bestilles inn?
Ja, jeg kan sende en mail..Ser nå at de har stolen på lager - men at det tilbudet vi slo til på (stol +base) står som bestillingsvare som leveres høsten 2015.... usikker på hva de anser som høst - får sende dem en mail
Var litt samme herPå bilstol har ikke jeg noe jeg skulle sagt, samboer har bestemt at det blir Recaro og sånn er det. Hehe
Alt annet var ikke bra nok sa han .