Bilstol

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Jeg lurer på hva bilstoler folk skal ha? Jeg lurer litt i maxi-cosi pebble plus? Samboeren min har veldig lyst på recaro priviera..? Noen som har anbefalinger positivt/negativt? :)

Britax baby safe SHR plus II. Denne er en av de som er best i test. Derfor vi valgte den, og fordi vi trenger to og den er litt billigere enn maxi-cosi cabrio fix :)

Jeg lurer på hva bilstoler folk skal ha? Jeg lurer litt i maxi-cosi pebble plus? Samboeren min har veldig lyst på recaro priviera..? Noen som har anbefalinger positivt/negativt? :)
Vi sto også mellom de to - var på vei til å bestille Pebble plus til vi så det var like dyrt med recaro. Så da fikk mannen viljen sin :)

Her blir det Stokke besafe izi go og isofix base. Dette fordi vi skal ha Stokke vogn og den klikkes rett på uten noe ekstrautstyr.:) praktisk.

Vi har kjøpt britax baby safe pluss SHR II med beltebase. Var den jeg ville ha :)

Ser nå at de har stolen på lager - men at det tilbudet vi slo til på (stol +base) står som bestillingsvare som leveres høsten 2015.... usikker på hva de anser som høst - får sende dem en mail

På bilstol har ikke jeg noe jeg skulle sagt, samboer har bestemt at det blir Recaro og sånn er det. Hehe
Alt annet var ikke bra nok sa han .

På bilstol har ikke jeg noe jeg skulle sagt, samboer har bestemt at det blir Recaro og sånn er det. Hehe
Alt annet var ikke bra nok sa han .
Var litt samme her :P morsomme de mennene når de først bestemmer seg ;)

Besafe izi go, den er helt ok :) litt klønete uten isofixbase, men :)

Back
Topp