Bilstol??

Håpefull2015

Flørter med forumet
Hvilke bilstol velger dere til lille?? Jeg er veldig usikker, det er jo hundre å velge mellom!! Og på alle står det at de er kjempe god og bla bla bla =\

Jeg har kjøpt besafe izi go :)
5-punkts sele

Det er 9 år siden jeg kikka på sånt sist og verden har nok kommet litt lenger siden da :P så jeg lagde en lignende tråd på generelt og håper på god respons der haha

Er det sånn isofix ting? Har fått ny bil så nå har vi det, haha :D men hva er forskjellen på besafe og maxicosi? Er liksom de setene vi har hørt mest om..

Det er isofix ja:)
Største forskjellen er vel at den har 5-punkts sele, mens maxi cosi har 3. Ellers tror jeg de er ganske like egentlig.
Mener også den er nyere testet. Maxi cosi cabriofix er vel ikke testet siden 2007 fikk jeg beskjed om, men den er veldig populær.

Det er isofix ja:)
Største forskjellen er vel at den har 5-punkts sele, mens maxi cosi har 3. Ellers tror jeg de er ganske like egentlig.
Mener også den er nyere testet. Maxi cosi cabriofix er vel ikke testet siden 2007 fikk jeg beskjed om, men den er veldig populær.
Må man kjøpe base utenom eller er det isofix på selve sete?

Må man kjøpe base utenom eller er det isofix på selve sete?

Base kjøpes ved siden av. Greit å kunne ta med bare setet ut når de er så små:) Jeg betalte vel 3000 for alt, men dette var inkludert stelleveske da.

Her har vi kjøpt maxi-cosi cabriofix med base :) Et vennepar var storfornøyd med den, og skal være blant de sikreste på markedet.

Sniker fra september.

Jeg er veldig opptatt av sikkerhet. Så jeg søkte opp bilstoler testet i 2014/2015 i best i test. Fant en liste på nettet med stoler som var testet med de forskjellige feste mulighetene og da ente jeg opp med å velge maxi cosi (husker ikke hva den heter for noe mer). Samboeren er ikke så inne på detaljer, så han sier jeg bare skal velge hva jeg vil.

Back
Topp