Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her. Anbefaler begge toHar Maxi cosi; helt perfekt! Bytta ved 9 mnd til Cybex Sirona. Helt genial den også.
Tror det er 5år eller yngre som er rekommendert. Tenker at når det bare er du som brukt setet og vet hva det vært igjennom og ikke så må det jo være ok. Hvis du er i tvil kan du jo alltid skifte ut isoporen i den, koster ikke så mye som å bytte. Vi byttet Isoporen i storebrors BeSafe sete (sete nr 2) når han knekt ene siden på hodestøtten etter å ha klatret inn og ut selv noen en lenger tid. Tror det kostet 200-400,- og den ble i praksis en ny bilstol.Vi har emmaljunga bilstol. Måtte ha den til 1 mann pga putebehandlig og da passet han ikke oppi noen an stol enn den. Nr to hadde også pute så jeg regner nesten med at denne må ha også. Men kan jeg bruke den samme stolen til 3 mann? Den ble kjøpt i 2010 og har ikke vert i noen krasj. Mener jeg har hørt noe om at stolene "går ut på dato"..?