Bilstol

Kan den brukes bakovervendt av minsten ennå? Han veier 10 kg
(Er ekstra stol så vi bruker den ikke så mye men ønsker likevel han skal sitte sikkert )
 
En kombistol bør ikke brukes forovervendt.
De skal jo sitte bakovervendt til de er min 15 mnd. Hvilken stol er det da?
 
Ser jo ut som den er bakovervendt til 10 kilo og fremovervendt fra 9-18 kilo. Hva heter stolen??
 
Aner ikke faktisk , har bare brukt den i lastebilen , (barnet er 16 måneder ) iwh for kids only tror jeg den heter ,
 
Kjøpte den tidligere i år , av noen som hadde hatt den i 1 år og kjøpt den ny på en butikk for ett år siden sa de, jeg aksepterte forklaringen deres , og att kvitring var borte , men mistenker nå att den er eldre enn som så,
 
Har ikke anledning til å kjøpe noe annet nå, men heldigvis så er det ytterst sjeldent han henter med firmabilen , kanskje 1-2 GR annen hver mnd, som regel er han hjemom først , og bruker privat bilen , der vi har en sirona fra cybex
 
Er ikke sikker på om den står her fortsatt eller om mannen har tatt den med på jobb , men hvis den er her kan jeg sende bilde
 
iwh er dessverre elendige stoler som aldri burde vært solgt. Hadde slik til dattera mi da hun var liten, og hun er 10år nå. Var umulig og få festa den ordentlig så klagde på butikken, og fikk pengene igjen for den.
 
Back
Topp