Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har maxi cosi, superfornøyd med det. Også har vi vogn som den kan settes på om vi må korte ærender ut og inn flere steder.Då va bilstolen komt i hus! Bestillte i sist veka, 27% avslag! Eg bestemte meg for Maxi Cosi. Har dåke skaffa bilstol, eller erfaring med noken andre?
Oj! Da va litt av ett kupp!Kjøpte på 70% på barnashus i sommer. tror det er den samme du har kjøpt
Ja, eg har TFK vogn, so da passe jo te den og! Bruke du bilstolen ofta på vogno?Vi har maxi cosi, superfornøyd med det. Også har vi vogn som den kan settes på om vi må korte ærender ut og inn flere steder.
Ja, nokså ofte for å slippe å bære så mye. Nakken blir litt gåen av både å bære baby, bære bilstol og all ammingen. Men altså som regel har ungene mine sovet i vogna eller i seng. Det med bilstol på vogn har vært når jeg skulle mange ærender eller korte turer.Ja, eg har TFK vogn, so da passe jo te den og! Bruke du bilstolen ofta på vogno?
Kan nok tenka meg at da kan ver greit å ha iallefallJa, nokså ofte for å slippe å bære så mye. Nakken blir litt gåen av både å bære baby, bære bilstol og all ammingen. Men altså som regel har ungene mine sovet i vogna eller i seng. Det med bilstol på vogn har vært når jeg skulle mange ærender eller korte turer.
Maxi Cosi med base, 2499kr - fast lavpris på butikken i mærheten herDå va bilstolen komt i hus! Bestillte i sist veka, 27% avslag! Eg bestemte meg for Maxi Cosi. Har dåke skaffa bilstol, eller erfaring med noken andre?
Samme her! Maxi cosi er også ganske lett, så greit å slippe å skepe rundt på en blytung bilstol i tillegg til ungenVi har maxi cosi, superfornøyd med det. Også har vi vogn som den kan settes på om vi må korte ærender ut og inn flere steder.
Oj da va billigt! Har ikkje sett dei te den prisen med base ( uten rabatt) Men da e jo kjempeflottMaxi Cosi med base, 2499kr - fast lavpris på butikken i mærheten her
Var tilbud i dag til 2150kr inkl base. Typisk at vi hadde kjøpt :/Oj da va billigt! Har ikkje sett dei te den prisen med base ( uten rabatt) Men da e jo kjempeflott
Jaja, blir no brukt te andre ting allikavel dei 100 lappane du spare derVar tilbud i dag til 2150kr inkl base. Typisk at vi hadde kjøpt :/
Ja handlet for over 4000kr i andre ting i dag men sparte 2450kr, så det kunne vært verreJaja, blir no brukt te andre ting allikavel dei 100 lappane du spare der
Kjekt å ha ting på plass no før julastrioJa handlet for over 4000kr i andre ting i dag men sparte 2450kr, så det kunne vært verre
Ja må bare bli enige om stellebord - vi finner ingen begge liker :/Kjekt å ha ting på plass no før julastrio
Eg syns iallefall da e greit at babyen ligge rett framfor meg/oss, enn å stå sidelengs Mongen flotte stellebord, lykke te!Ja må bare bli enige om stellebord - vi finner ingen begge liker :/
Det har du nok helt rett i!Eg syns iallefall da e greit at babyen ligge rett framfor meg/oss, enn å stå sidelengs Mongen flotte stellebord, lykke te!