Bilstol

*lima*

Elsker forumet
Dere som har maxicosi bilstol, eller annen type, har dere tatt bort "babyinnlegget" i den. Det som støtter rundt hodet?
Gutten min er blitt så stor at han passer ikke inn i det lenger. Og så går det ikke an å dra det lenger opp for det sitter jo fast i puten som han sitter på. Og hvis jeg tar det bort, tar jeg jo vekk puten også. Og da blir det vel for bratt for ham å sitte?

Dere som har maxicosi bilstol, eller annen type, har dere tatt bort "babyinnlegget" i den. Det som støtter rundt hodet?
Gutten min er blitt så stor at han passer ikke inn i det lenger. Og så går det ikke an å dra det lenger opp for det sitter jo fast i puten som han sitter på. Og hvis jeg tar det bort, tar jeg jo vekk puten også. Og da blir det vel for bratt for ham å sitte?
Vi tok vekk babyinnlegget før hun var 3 mnd hvertfall. Ble alt for trangt for henne, og hun satt mye bedre når den var fjernet.

Personlig vil jeg si at det innlegget er best de første to månedene . Men kan kun snakke for meg selv :(

Her tok vi og bort innlegget for 2-3 mnd siden. Det ble for trangt, sitter mye bedre nå!!!

Da han var 2 mnd så tok vi vekk den puta som var inni. Og når som han er snart 5 mnd så har vi tatt vekk ringen rundt hodet også.

Ja, vi tok det ut for ca 1 mnd siden:-)

Apropo bilstol, når skal dere bytte ut babysete? Og hva skal dere ha?

Tok det bort da han var 2måneder, men vi har acta graco da :) Tenker vi må ha nytt sete over nyttår i allefall, tror vi går for den nyeste til be safe :)

Vi tok det bort når hu var ca 3mnder. Hender hu henger med hode, men kjøpt sånn babynakkestøtte :)

Ja, tok bort nyfødtinnlegget da han bikket 4 mnd tror jeg

Back
Topp