Bilstol

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
I går kom vi over nå og både jeg og manne ble veldig begeistra for cybex cirona! Vi bor på så liten plass at det er sjeldent vi trenger å kjøre, ikke til og fra sykehuset(fly/båt) en gang :P

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ducts/581732&gclid=CIfTs4Sl3r0CFcH2cgodoZEAYw

så da tror vi kanskje d går bra å gå rett på denne, vi skal prøve den i bilen og sånn først da :) og hvis den blir for bratt gjør vi innkjøp av babystol, evt. låner oss en de første mnd :) Jentene våre på 4 og 5 er 20 og 18 kg nå, og vi snudde minste nå til jul til beltestol. Vi har en britax TWE som går til 25 kg som broren min låner nå som vi får tilbake :)

Izi sleep- svintung og upraktisk, byttet til
britax triologic, superfornyd! Eldste brukte den til hun var 15 mnd, for hun er så lita.
Vi har prøvd brio zento, bare fornøyd fra 1-2,5 år, korte seler.
Britax multitech, kjempefornøyd opp til ca 3 år, så er TWE best.
Alle bakovervendt selvfølgelig

Nå sitter de i beltestoler fra britax :)

Denne stolen har vi :) og vi er super fornøyde! Såååå praktisk og lettvint å kunne snu stolen når man skal ta barnet inn og ut av bilen også! Barnet sitter superbra :) anbefales på det sterkeste!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjekk stol, men har dessverre ikkje isofix :(

Denne stolen har vi :) og vi er super fornøyde! Såååå praktisk og lettvint å kunne snu stolen når man skal ta barnet inn og ut av bilen også! Barnet sitter superbra :) anbefales på det sterkeste!

Kan jeg spørre om hvor gamelt barnet er? Har ei datter på 1 år som skal over i nytt sete nå. Og har vurdert dette :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using BV Forum

Den var dyr! O.o Tror vi går for maxi cosi jeg :P

-Taster fra appen-

Her blir det Maxi cosi arvet av sine søsken på 3,5 og 2 år også blir det besafe eller britax bakover vendt også arvet når h*n blir større

Har Brio Primo ette jentungen, da har me vært kjempefornøyde med. Ho va liten, så brukte da t ho va 20mnd! Så enten blir da brukt,ellers så kjøpe eg venninno mi sitt Maxi Cosi, da kan eg festa på den vogno me har(om eg ikkje selge), og på den eg vurdere å kjøpa :p

Sambo er volvofrelst så han har trumfa igjennom volvosete, tror vi har izofix i volvoen vår. Noen som har erfaring med volvosetet?

Sambo er volvofrelst så han har trumfa igjennom volvosete, tror vi har izofix i volvoen vår. Noen som har erfaring med volvosetet?

Er ikke volvo setet det samme som britax sitt? Jeg vet hvertfall at begge deler er svenskt og at det er volvo som har vært så på når det gjelder sikring av barn i bil :)

Er ikke volvo setet det samme som britax sitt? Jeg vet hvertfall at begge deler er svenskt og at det er volvo som har vært så på når det gjelder sikring av barn i bil :)
Aner ikke?! :P

Jeg mener at britax er produsert av volvo, men ikke stol helt på meg ;)
Oki, da skal jeg sjekke litt. Vet det ved en tidligere produksjon ble trukket tilbake noen seter fra volvo men har ikke hørt noe om det nå det siste året. Men skal ned på volvo og høre etter hvert.

Det er britax rømer som produserer volvo sine seter :) veldig gode! vi har hatt mange av britax sine tidligere og er veldig fornøyd :)

Har vurdert izi sleep også. Men cybex setet er jo bare så fint og så praktisk :) svigerinnen min har det setet, og er stor fornøyd :) så vi får se :)

Sent from my IPhone 5C :)

Vi kommer til å bruke Recaro'n etter snuppa :) Elsker den :) Den er tung men virker solid.

sendt fra Note 3 - sengekos

Vedlegg

• 1397553659468.jpg
    1397553659468.jpg
    61 KB · Visninger: 9
Her har vi gått til innkjøp av Izi Go Besafe :) Fornøyd med besafe :) Trygge og flotte bilstoler :)

Back
Topp