Bilstol

Noen som tenker på å kjøpe det nå?
Er jo kjempesalg, så kanskje det lønner seg i fht til at de må jo bytte etterhvert?
Vet ikke hvor lenge de veier 13 kilo jeg, om man rekker til neste januarsalg!

Evt, hvilken stol har dere tenkt på?
Her har vi ActaGraco nå, med base, og lurer på om basen kan brukes på en ny stol, eller om man må kjøpe ny ved kjøp av neste stol? Noen som vet?
Tenker at når de veier 13 kg er det kanskje ikke så nødvendig med base lenger, for da går de vel heller ut av bilen enn å bli båret i setet?

Tenker at når de veier 13 kg er det kanskje ikke så nødvendig med base lenger, for da går de vel heller ut av bilen enn å bli båret i setet?
Det jeg fant ut etter å ha brukt hodet litt. Heheh. Så nå er oppgaven hvilket sete. Og hvordan man fester uten base?!

Her fikk vi en mellomperiode mellom det setet og evnen til å kunne gå selv. Mange blir for lange i ryggen før de veier 13 kilo (feks veier min 3-åring 16 kilo, og vi brukte det lille setet til han var bare 10 mnd) Han gikk da han var 11mnd, men ikke godt nok til å gå frem og tilbake til bilen.

Back
Topp