Bilstol

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Har dåkker bynt å finne ut kordan stol dåkker ska ha som neste? :)

Her går han over i storesøster sin besafe combi. Så får ho ny bakovervendt til 25kg. Kordan vet æ ikkje enda. Lyst på besafe, men må ha en mindre bak førersetet... :-(
 
Har ikke kommet så langt enda. :) Litlå er bare rundt 6 kg foreløpig, så har noen kilo igjen før hun vokser ut av setet sitt (selv om hun er ein lang jente da...) Men kan jo være greit å få noen tips!
 
Eg trur eg har bestemt meg for Besafe izi plus. :)
 
Har ikke kommet så langt enda. :) Litlå er bare rundt 6 kg foreløpig, så har noen kilo igjen før hun vokser ut av setet sitt (selv om hun er ein lang jente da...) Men kan jo være greit å få noen tips!

Ja plutselig e tia dr for stolbytte :)
 
Eg trur eg har bestemt meg for Besafe izi plus. :)

Husk å prøv setet i bilen først, så dere er sikre på at det passer :) Det er veldig kjedelig om man har kjøpt inn setet, for å så finne ut av at det ikke går i bilen.
 
Har ikke tenkt på det ennå, har et putebarn så får se om hun blir "friskmeldt" om en måned før jeg trenger å se etter ny bilstol. Hun er bare 5,5 kg. Men hvis hun må fortsette med pute eller begynne med skinner så er det nok ikke lenge før jeg må kjøpe en bredere bilstol.
 
Back
Topp