Bilstol

Vi hadde besafe izi sleep til de to andre, men har solgt det. Nå heller jeg litt mot Maxi cosi. Syns besafe ble litt tungt, spesielt ved henting og levering av søsken i barnehagen.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi hadde maxicosi til de to eldste og kommer til å bruke det samme til minsten nå. Vi har vært veldig fornøyd med det setet.

Vi har hatt britax til de to andre frem til beltestol da vi har gått over til cybex. Vi fortsetter nok med Britax, denne gangen modellen dualway. Dyr som F, men vi skal ha plass til tre stoler i baksetet.

Britax etter sist, syns det ser tryggere ut med 5 punktsele enn 3.. Sikker bare meg som syns :) Så går vi over til Cybex når hun blir like stor som storesøster :)

Maxi cosi cabriofix har jeg kjøpt. Så nå ser jeg etter en vogn som den kan kobles på med adapter.

Noen som vet om det er bare Emmaljunga bilstol som kan brukes på adapter til Emmaljunga vogn?

Vi har maxicosy etter første som vi skal bruke. Den er veldig lett å bære også. Problemet er at den har bare to innstillinger for belte i forhold til høyde, noe som resulterte i at vi måtte har nytt sete da gullet bare var 7-8 mnd... Ville nok valgt besafe h is jeg skulle valgt på nytt. Har dukken ny modell for 1-2 år siden som visstnok er like lett i vekt og enkel å bruke som maxicosy god liggestilling og har flere justeringer for belter i høyden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

sniker jeg :)
hadde maxi cosi forrige gang, og skal kjøpe samme denne gangen også! lett sete å bære, lett å montere :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi hadde maxi cosi til storesøster og kjøpte faktisk nytt nå før jul ;) Var på tilbud, så måtte slå til :D Super fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde en BeSafe Izi Go til storesøster og er veldig fornøyde med den, så den skal babyen også få bruke.

Med første hadde jeg britax uten base, veldig fornøyd med det. Med nummer 2 hadde jeg acta graco, var egentlig veldig fornøyd med det også, iallefall fordi det hadde base. Nå har jeg kjøpt brio primo med isofix base, og håper jeg blir fornøyd denne gangen også:-)

Har taxier barneseter? Noen som vet?

Skal du kjøre taxi med barn bør du trippelsjekke at du får utstyr som passer barnet. Det er ikke greit om man ender opp med at taxien kommer med en beltestol ment for barn i alderen 4 - 12 år til et nyfødt barn :)

Maxi cosi cabriofix har jeg kjøpt. Så nå ser jeg etter en vogn som den kan kobles på med adapter.

Vi har tfk-vog, og vi har festa maxi cosien vår til den, fulgte adaptere med vogna. Men hvis du søker på bilstolen på nett, så kanskje de har en liste med vogner som den kan kobles til.

Tror d blir maxi cosi da d kan festes på vognen vi har kjøpt ;) med adapter da selvfølgelig

Vi har kjøpt (Dvs vi skal hente det i helgen) Maxi cosi capriofix brukt på finn.no.

Sent from my iPad using BV Forum

Her har vi acta graco ette storebror :) så blir å bruke det :)

Back
Topp