Bilstol

Maxi Cosi eller acta graco. Maxi cosi ettersom den passer på vogna vår og er veldig sikker i test. Acta graco ettersom den er best i test. Vi må bare velge en av dem...

Britax. Vi arvet den :)

Vi vurderer Maxi Cosi eller Besafe, men blir ikkje helt klok på hva som er best osv. Kom ut som nr 1 og 2 i test.

Maxi cosi cabriofix kjøpte vi i dag! Hadde den til storesøster, sOm vi lånte. Så vi var så fornøyde og ville ha det nå også :) er på tilbud nå på babyshop :) med base ;)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Kjøpt en brukt fordi jeg fikk den billig. Er et kjent anerkjent merke og stolen er bare 2 år gammel, så det er helt greit.

Hadde jeg skulle valgt så hadde det blitt maxi cosi med base eller besafe

Sent from my iPhone using BV Forum

Maxi cosi carbofix med easyfix base, har hørt mye bra om det og jeg fikk det til super pris (1948,-).

Acta Graco med base :) Vi kjøpte til kommende storesøster, og har det ennå! Var strålende fornøyd da, så tar det i bruk en gang til ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Besafe izi go med base:-) liker de setene best,mange blir då "simple".Hadde be safe izi sleep sist,men det er mega tungt å dra på inn og ut av helsestasjon,butikk osv.Så det var uaktuelt nå som jeg har ei å holde i andre hånda i tillegg:-)

Maxi cosi cabriofix. Fikk den på tilbud med base, er en trygg og solid stol som ikke veier noe særlig, også passet den greit i vår lille bil :)

Sent from my iPad using BV Forum

Besafe izi go med base.
Hadde maxicosi sist og var fornøyd med det, men solgte det. Og nå vil vi prøve noe nytt og jobben til sambo skaffer besafe til bra pris ;)

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Har kjøpt besafe izi go :-) Alle setene til storesøster har vore besafe, og vi er bare fornøyd. Liker at det er 5-punkts sele og magnetfestene er geniale.

Her blir det også Acta Graco med base, da det kommer god ut på tester.

Maxicosi cabriofix med isofixbase fordi jeg hadde det sist og var kjempefornøyd med det ;)

I tillegg kan det klikkes rett på vognen :)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Maxicosi cabriofix med isofixbase fordi jeg hadde det sist og var kjempefornøyd med det ;)

I tillegg kan det klikkes rett på vognen :)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Hvilken vogn har du igjen? Vi har emmaljunga, men vet ikke om vi må h tillegg del eller noe for å klikke på vogna..

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Vi har også tenkt å ha Emmaljunga. For å få festet barneste på må man, i alle fall til City cross, ha ett "adapter" i tillegg, pris på den lokale butikken her er 499 tror jeg.

Vi har planer om å få i maxi cosi. Dette for at vi ble anbefalt det.
Det er også ganske lett, å det trengs når man må bære på 2.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp