lykketrollet7
Forelsket i forumet
Bilstolen til lillemor for liten. Hun er jo så stor, så nå er den for trang og selene er blitt for korte.
Noen som har en stol og anbefale?
Noen som har en stol og anbefale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilstolen til lillemor for liten. Hun er jo så stor, så nå er den for trang og selene er blitt for korte.
Noen som har en stol og anbefale?![]()
Tenker du å kjøpe ny babystol eller å gå over til neste gruppe?Har en akto graco babystol med base. Hun nærmer seg vel 8kg tenker jeg.
Må bli ett 0-18/25 kg sete siden hun ikke er 9kg enda. Helst combi ..
vi har samme stolen, Hermine er 66cm så kan ikke skjønne at den er for liten for dere? Vi har enda ikke flyttet hodeenden helt opp, så hun har jo masse å gå på. Står at den skal byttes ut når ørene kommer over øreklaffene eller barnet er tyngre enn 13 kilo...Vi har britax baby safe shr II og den er snart for liten. Så den anbefaler jeg ikke. Vår snuppe var 65,5 cm og 7280 g for to og en halv uke siden.
samme her! Ser for meg at vi kan ha det fram mot sommeren, har enda masse cm å gå på før øreklaffene/ryggdelen er justert helt opp!Oi allerede jaVi har britax, den har mye å gå på enda
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
vi har samme stolen, Hermine er 66cm så kan ikke skjønne at den er for liten for dere? Vi har enda ikke flyttet hodeenden helt opp, så hun har jo masse å gå på. Står at den skal byttes ut når ørene kommer over øreklaffene eller barnet er tyngre enn 13 kilo...![]()
Vi har ikke kjøpt bilstolpose fordi jeg synes ikke de passet i forhold til nettopp de øreklaffene som er fastmontert. Når selene blir stramme flytter vi hodeenden oppover, og kan enda flytte den flere hakk før den blir for litenHehe..kan det være at vi ikke har flyttet hodeebden helt opp selv om vi tror det kanskje? Problemet er selene..de knekker snart skuldrene og vi har jo oftest bare body på i stolen pga god og varm bilstolpose..den stjeler ikke plass for er tynn i bunnen..
Håper også vi kan bruke vår Britax til hun er 10-12 måneder. Det kosta jo 3500kr så synes liksom det kan vare ei stundVi har brio etter storebror. Har fortsatt ikke flyttet selene oppover, kun tatt vekk en putebyttet det ikke ut før storebror var 11mnd, så regner med å ha dette en god stund til!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Vi har ikke kjøpt bilstolpose fordi jeg synes ikke de passet i forhold til nettopp de øreklaffene som er fastmontert. Når selene blir stramme flytter vi hodeenden oppover, og kan enda flytte den flere hakk før den blir for litenDu ser nede på den "løkka" du strammer på, er den helt stram eller er der mye sele å dra i??? De øreklaffene kan flyttes helt opp så de går i ett med kanten oppe på stolen
![]()

Så bra!Da er det nok vi som er dumme for den løkka er veldig langda skal det bli mer behagelig for snuppa vår :/) Tusen takk! Vi fikk bilstolpose til jul. Fant et bilde på google:
Vis vedlegget 3122
Den passer fint. Hun blir fort klam så kan ikke ha mye klær under.
jeg synes det er så lettvint å ta stolen med inn hjemme og feste og pakke henne inn inne, ta den med inn på butikken osv. så håper på å bruke babystolen ei god stundSå bra!
Det er jo fint med babysete til de blir litt større, men etter 9 kilo er det bare å bytte![]()
Men når ungen er større så er det rimelig tungt å bære dem i bilstolen.. Så etterhvert blir den også en fastmontert installasjon i bilenjeg synes det er så lettvint å ta stolen med inn hjemme og feste og pakke henne inn inne, ta den med inn på butikken osv. så håper på å bruke babystolen ei god stund![]()