Bilstol

**Annie**

Elsker forumet
Hvilken Bilstol skal dere kjøpe? Sist hadde vi maxi cosi cabriofix med base, veldig fornøyd med den! Men lurer på om vi skal ha samme nå..

Vi bruker storebrors gamle. Tror den heter Cybex eller noe:-) Kjekt å slippe å kjøpe nytt:-)

Vi har maxi cosi pebble etter storesøster, så denne skal vi bruke igjen. Var kjempefornøyd med det :)

Vi har hatt Acta Graco med base på begge våre, regner med det blir det denne gangen også, eller Maxi Cosi :) Har vært vært kjempe fornøyd med den!

Vi tenkte kjøpe maxi cosi pebble :) :)

Tenkte å kjøpe maxi cosi, mest fordi det er det letteste i vekt, da vi har en del trapper fra bilen og opp til huset. Ellers hadde vi nok tatt Britax sitt (kommer ikke på navnet i farten...), da det har 5punkts-sele :)

Noen som forresten kan fortelle meg forskjellen på cabriofix og pebble? ser at pebble er dyrere...

Tror vi går for maxi-cosi cabriofix eller BeSafe izi sleep (litt tyngre enn maxi-cosi, så heller mer mot maxi-cosi setet).

Sist hadde vi britax, var ikke fornøyd med dette da sønnen vår plutselig lå med hodet i fanget støtt og stadig. Fikk ikke lagt ryggen langt nok ned.

Vi skal bruke bilstolen etter storesøster, Maxi Cosi cabriofix. Superfornøyd med den:-)

Den hadde vi også sist gang, og skal ha igjen!!!

Det er en litt annerledes hodepute, også er det en annen og nyere base. Jeg tror man kan bruke hodeputen litt lenger med pebble, for den går liksom ikke over hodet, slik at det ikke har noe å si om barnet blir langt.. Basen til pebble skal kunne brukes til flere stoler, men jeg tror de bare er til forovervendt sete, så vi gikk i alle fall for besafe etterpå når snuppa var et år. Både cabriofix og pebble har gjort det bra i test. Vi var superfornøyd med pebble, men hadde sikkert vært det med cabriofix også:)

Skal bruke Maxi Cosi cabriofix, hadde det til storebror for ett år siden og veldig fornøyd:)

Heidi:) skrev:
Vi tenkte kjøpe maxi cosi pebble :) :)

Mener den er på tilbud på Barnas Hus nå. :)

Har akta graco etter storesøster som vi skal bruke. Liker den godt, og den kan brukes lenge (storesøster på 1.5 har enda god plass i den) :)

Back
Topp