bilstol

turboquattro

Gift med forumet
må kjøpe ny bilstol til mini. ifra 9 kg og oppover. hvilke seter er større enn besafe sine? altså bedre plass for ungen i selve sete.

skal ha bakovervendt.

Britax MaxWay
Britax HiWay
Britax Two Way Elite 

Vi har BeSafe Izi Combi x3 og Britax TWE, 3 åringen vår sitter fint i begge. :) Men BeSafen er bedre på lengre turer, da den er mykere for han å sitte i. :) 

Gutten vår er 94 cm og 15 kg, så han sitter en god stund i BeSafen også enda. :) Regner med til 4 år. :)

Anbefaler deg å prøve ungen i setet i deres bil :) Lykke til.

gutt09jente11 skrev:
Britax MaxWay
Britax HiWay
Britax Two Way Elite 

Vi har BeSafe Izi Combi x3 og Britax TWE, 3 åringen vår sitter fint i begge. :) Men BeSafen er bedre på lengre turer, da den er mykere for han å sitte i. :) 

Gutten vår er 94 cm og 15 kg, så han sitter en god stund i BeSafen også enda. :) Regner med til 4 år. :)

Anbefaler deg å prøve ungen i setet i deres bil :) Lykke til.

hadde besafe izi kid her etter min eldste sønn som kun var brukt i 2 mnd som jeg prøvde i bilen. men det stod ikke noe bra i bilen. hele setet lente seg innover mot seteryggen igjen  så ungen hang med hodet. så det kasta jeg. samme type setet har jeg hatt til 3 av barna og det har vært for lite når ungene var 2 år. så tenkte kanskje det fantes noe større sete så jeg kan ha ungen bakovervendt til han er eldere enn 2 år. takk. 

Back
Topp