Bilstol

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
I morgen skal vi til Babyshop å kjøpe Britax BABY-SAFE plus SHR II med Isofix basen. I tillegg så tenkte vi litt på å kjøpe Britax B-MOBILE en sportsvogn som har slik Click & Go system tilhørende til bilsetet. Men vi er usikre på om vi kommer til å få bruk for vognen.
Noen som som er no kjent med det systemet? Eller har prøvd?

Og hva for bilstol merke skal dere kjøpe? :)

vi skal ha den samme bilstolen som dere :)

Vi har Maxi Cosi, men skal byttet til Gracco, begge med base.
Den passer bedre til vår Urban Jungle vogn 

*sladrer med moto2*

Gutt-Jente-Gutt 

Termin 02.02.12

Vi har maxi cosi med base og besafe izi x3 (to stk). Eller noe sånt.. Hehe.
Skal kjøpe enda et besafe sete til. Da har vi tre stk :-O
Men vi er så late så vi gidder ikke drive å flytte over seter så da kaster vi heller bort litt ekstra penger..

her har vi kjøpt acta graco, har be safe izi sleep fra før, men dårlig erfaring med denne, derfor ble d ny :D

Vi har acta graco etter storesøster. Veldig fornøyd med den. Vi brukte den til hun var 13 mnd. Det er kjempegod plass i den!

Vi har Akta Graco Duologic som storesøster fortsatt bruker, så skal bruke det når babyen kommer, og ho får ny stol. Det er en stol som går fra nyfødt til ca 4år, og nå er ho snart 3 1/2, og greit å bytte da. Så regner med vi kommer til å kjøpe et likt et til bil nr 2 også. :)

Blir nok Britax her :-) Men tror ikke vi gidder å ha noe vogn til det, foretrekker å legge h*n over i en ordentlig vogn hvis det er for langt til å bære bilstolen.

Nå er bilstolen i hus og må si jeg er veldig fornøyd med kjøpet :) Gleder meg virkelig til lillejenta våres skal bruke den <3

Det blir Maxi Cosi Cabriofix her... Den passer til vognunderstellet vi har. Var inne på samme stol som deg (Så på tv2 hjelper deg, hehe), men vi har ikke sånn feste i bilen til den, derfor blir det Maxi Cosi med base som kan festes på begge måter. Greit å ha valgmulighetene til begge tilstede synes jeg.

Back
Topp