Bilstol

happyhope

Forelsket i forumet
Det er kanskje litt tidlig, men Barnas Hus har "Bilstol-dager" nå...
Noen som har erfaring med Brio Primo med base? Nedsatt fra 1999 til 1199.
Har Barnas hus ofte sånne tilbud, eller er det viktig å handle nå?

Dei hadde tilbud på bilstolar i mai også, veit ikkje om dei har hatt imellom. Så det er ofte tilbud etter mitt syn. Men det varierer vel fra gang til gang hvilken bilsete dei setter ned.

Har ingen erfaring med nevnt sete.

barnas hus, reflex og de fleste barnebutikker kjører tilbud MANGE ganger i løpet av året, spesielt, høst, vår o.s.v.
Kjenner ikke til den stolen, har besafe sin baby stol med base og det er den beste i mine øyne!!!  lurt å dra innom en butikk å se og kjenne på de forskjellige stolene og få dem til å vise deg hvordan de skal monteres og se hvordan du liker dem.

Jeg syns den brio-stolen virka veldig dårlig da jeg så den her om dagen. Virka så lite sikker. Mulig noe jeg innbilte meg, meg..

Syns maxi-cosi cabriofix virker bedre da..

http://www.kiddies24.de selger de masse bilstoler(med baser) til en billig penge.. Og man betaler ikke toll av barneutstyr =) På den nettsiden trekker de fra momsen, så vi betaler kun norsk moms når den kommer til norge..

Jeg fant ut at Maxi-cosi pebble med base inkl.frakt koster meg ca 2800 kr.. noe som slettes ikke er dyrt, da pebble selges til 2300 kr i butikken, og det er uten base ;)

Alt man må tenke på

Ikke vært borti det setet. Vi hadde graco til snuppa og bruker det til nestemann også.
Og tilbud har de med jevne mellomrom føler jeg. Men hvor bra tilbuda er aner jeg ikke. For har ikke kikka så nøye på det.

Jeg syns det setet så utrolig billig ut og dårlig da jeg så det i butikken. Jeg ville selv aldri valgt det.

Men et tips: http://www.kiddies24.de

Der selger de seter inkl. baser billigere enn i Norge, og inkl. frakt blir det fortsatt billig. Maxi-Cosi pebble inkl. isofixbase og frakt, kommer på ca 2800 kr.. De trekker fra momsen, og så betaler vi moms på vei inn i Norge. Det er IKKE toll på barneutstyr.

Visste ikke at Brio hadde bilstol...

her blir det Akta Graco, hadde det sist gang også. ca 2000 for stol og base :)

Vi hadde acta graco til førstemann, supert sete, men det var litt for stort for bilen vår, så denne gangen har vi bestilt et cabriofix sete.. har glemt hva setet heter :P, men det har gjort det bra på mange tester, og skal ikke være så alt for stort.

Hadde Brio Primo med base til eldste i 2008, og det var best i test i Sverige da. Og svenskene er kjent for gode bilsete tester.
Veldig fornøyd med det setet, virker mer robust en maxi cosi f.eks. Så vi kommer til å bruke det til mini og, uten tvil. Ville ikke vært redd for å kjøpe det

Vi var på barnas hus igår og kjøpte maxi cosi cabriofix bilsete med base til 2499..

Har hørt mye bra om dette bilsete.. Noen som har det samme?

De fleste stolene som er bakovervendt er gode stoler, så bare hold dere til de!

Jeg skal kjøpe ny stol, tror det blir mye farting for svigers... jeg må jo hente i barnehagen osv, og da må svigerfar kjøre.. og da er det best med seter i begge bilene. Så da kjøper vi oss et Britax-sete, var det som best ut i test i år.

Og når det gjelder bilstoler, så skal man ikke se på pris, men på sikkerhet.

Har acta graco som jenta brukte, og som skal brukes nå også. Fornøyd med den :)

Vi har Maxi-Cosi Cabriofix fra forrige mann, og kommer til å bruke det samme nå. Det var best i test den gangen, og vi var fornøyd, uten at vi akkurat har noe sammenligningsgrunnlag.

Brio sin babybilstol har fått ganske dårlig karaketerer i test, og den er veldig liten, så ville ikke gått for den.

StineChr. skrev:
Vi var på barnas hus igår og kjøpte maxi cosi cabriofix bilsete med base til 2499..

Har hørt mye bra om dette bilsete.. Noen som har det samme?

De fleste av mine venner med barn har hatt dette setet og er veldig fornøyd med det. Vi er så heldige at vi skal få låne det setet av et vennepar, så vi slipper å tenke på utgifter på sete =)

Diddij skrev:
Brio sin babybilstol har fått ganske dårlig karaketerer i test, og den er veldig liten, så ville ikke gått for den.

Hvilken test?? Jeg har kun sett gode testresultater med den. Vi har den til jenten vår nå, og er veldig fornøyde!! :) Den er ikke særlig liten, hun er 7 mnd, rundt 70 cm og veier rundt 10 kg og er ikke i nærheten av å være vokst utav det! Vet om mange som har måttet bytte sete allerede på nov10 (men nå vet jeg ikke hvilket sete de har da).

Back
Topp