Bilstol

irem

Betatt av forumet
Hei.
Lurer på hvilken bilstol dere har kjøpt eller tenkt å kjøpt? Og hvorfor? synes dette er så vanskelig.Klarer ikke å bestemme meg. Vanskelig å finne tester også.

Vi har kjøpt Britax. Husker ikke helt hva mer det heter, men det er kun bakovervendt. Er kjempefornøyd og lillemann storkoser seg!

Vi hadde bare ett valg når vi kjøpte stol, for jenta vår måtte begynne med skinne. Siden hun veier under 9 kg ble det Acta graco cosmic comfort. Det er også enkelt å sette inn, men det tar ganske stor plass synes jeg.

holtungm skrev:
Vi hadde bare ett valg når vi kjøpte stol, for jenta vår måtte begynne med skinne. Siden hun veier under 9 kg ble det Acta graco cosmic comfort. Det er også enkelt å sette inn, men det tar ganske stor plass synes jeg.

Denne har vi også :)

Vi har kjøpt BeSafex3...
Vi landa på dette etter å prøvd endel forskjellige seter..dette sete syns vi og at ho satt godt i..
Mange av de andre setene syns eg vart veldig stor..
Så eg anbefale deg på det varmeste å ta med deg nurket å la h*n prøve det..!!

har kjøpt Britax multi-tech sin fordi jeg ville ha en kombi stol..men og en som jeg ikke tok så himla mye plass... såg på besafen men syns det var greit at en kunne tippe stolen litt bakover slik at den ikke ble så rett i ryggen..+ den har gode støtteputer ved hodet...har støttebein som basen til maxicosi..og viser grønt når en har montert beinet rett - en fester setet med bilselen + 2 forankringsseler som en klipser i setet og fester i setet foran..greit å slippe så mye annet å dra med seg om en skal bytte bil og ha med setet. var jo ikke så altfor tungt heller.  kan brukes fra 9-25 kg... skal ta det i bruk i juni før feiren:D

et av mine kriterier var at det ikke skal ta mye plass når en allikevel må ha det i baksetet - vet andre seter tar opp veldig mye av bein plassen til den som sitter foran og syns det er dumt. men hvis du er usikker så kan du gåå til butikk og låne med deg setet ut og prøve det i bilen og se hva som passer dere best

Heia :)har kjøpt besafe combi x3 :) har x2 til Celine og er veldig fornøyd med dette setet, derfor jeg har kjøpt likt bare oppgradert til Jonathan :)

Back
Topp