dere med 3 åringer som er rundt 15 kg ! hvordan er de sikra i bil nå? snuppa her har sittet i multitech frem til nå ! men vil snu henne nå, men har forstått det sånn at det da er bedre med en beltestol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Burger
vi har maxi cosi rodi til vår 4 åring. byttet når han var tre år. Satt kjempegodt i den stolen
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
syns multitech'n er så trangt jeg nå .. snuppa klikker jo når jeg setter ho inn .. men får ikke kjøpt ny stol enda, så må sitte sånn til april i hvertfall..
ORIGINAL: veteran
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
syns multitech'n er så trangt jeg nå .. snuppa klikker jo når jeg setter ho inn .. men får ikke kjøpt ny stol enda, så må sitte sånn til april i hvertfall..
er det trang i bredden? har du dratt ut de klaffene på siden som gjør den litt breiere?
ORIGINAL: Mibah
ORIGINAL: Dollface
han satt bakover i mt til han var 4.. [:)]
gjorde mi og. Nå har vi samme den beltestolen som er avbildet lengre opp her og en cybex solution x stol i den andre bilen (også beltestol)
gjorde mi og. Nå har vi samme den beltestolen som er avbildet lengre opp her og en cybex solution x stol i den andre bilen (også beltestol)
hvem av de to liker dere best?
ORIGINAL: Sicily
Sitter bakovervendt, og blir ikke snudd med det første.
ORIGINAL: Sicily
Sitter bakovervendt, og blir ikke snudd med det første.
hvem av de to liker dere best?
.jpg)