Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julie85
Nei lillemor sitter i besafe, og kommer til å sitter der så lenge som mulig [:D]
Føler mange av setene er så dårlig hode og side beskyttelse på, og enkelte i ryggen når barnet vokser.
(merker jeg er mer kritisk denne gangen, enn jeg var når eldste var så liten. Er vel sikkert fordi jeg er
mer opplyst nå)
ORIGINAL: **Emmeline**
Vi har besafe Kidfix og er veldig fornøyd med det, god hodestøtte og belteføring. Prøvde og sybex, men han satt ikke så godt i det som i Britax setet. Så jeg anbefaler å prøve setet i bilen med barn i og velg hva hun liker best.
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: **Emmeline**
Vi har besafe Kidfix og er veldig fornøyd med det, god hodestøtte og belteføring. Prøvde og sybex, men han satt ikke så godt i det som i Britax setet. Så jeg anbefaler å prøve setet i bilen med barn i og velg hva hun liker best.
BeSafe Kidfix? Nå blander du veldig... Det heter Britax Kidfix og BeSafe Izi Up.
Nei lillemor sitter i besafe, og kommer til å sitter der så lenge som mulig [:D]
Føler mange av setene er så dårlig hode og side beskyttelse på, og enkelte i ryggen når barnet vokser.
(merker jeg er mer kritisk denne gangen, enn jeg var når eldste var så liten. Er vel sikkert fordi jeg er
mer opplyst nå)
Ja, vi er like gamle og fikk første barnet i samme år. Min eldste lå i vognbag (feilmontert) og ble satt rett i forovervendt nummer to-sete... [&:][&:][&:] *grøss*
mer opplyst nå)
Har også liten treåring, og valgte bakovervendt sete til 25 kg. Vi har Britax Multi Tech og det kan hun ha lenge enda. Har ikke stilt opp ryggen mange hakk, nei. Så jeg hadde nok gått for et bakovervendt. Man har jo ikke så mye valg uansett når ungen ikke når vektklassen.
Ja, vi er like gamle og fikk første barnet i samme år. Min eldste lå i vognbag (feilmontert) og ble satt rett i forovervendt nummer to-sete... [&:][&:][&:] *grøss*
Ja det var vel litt sånn, var ung og lite opplyst.
Min eldste brukte babysetet, arvet etter datter til min søster.
Så i forovervent.
Gikk 5 år til jeg fikk neste, så var litt mer opplyst og veldig opptatt av sikkerhet da.
Problemet nå er at min store lille 3 åring bare er 11 kilo. Tror det går lang tid før hun blir 15 kilo. (hun har bare lagt på seg 30 g på 1år)