Bilstol

Pivi

Elsker forumet
Bestillte bilstol fra Emmaljunga som kan settes på vognunderstellet, men nå viser det seg at det er en eller annen produksjonsstreik hos de som lager selene...[&:] Mulig den ikke kommer tidsnok..
Hva slags bilstol kjøper dere?

Maxi cosi her også[;)]

kjøpt Akta Graco stol.

Har acta Graco Autobaby fra førstemann - skulle jeg kjøpt nytt nå tror jeg at jeg hadde valgt Acta Graco DuoLogic - den kan brukes lenger enn bare babyperioden, men er likevel trygg og sikker for de aller minste også[:D]

Takk for svarene! Hva er prisen på dem forresten?

ORIGINAL: Pivi

Takk for svarene! Hva er prisen på dem forresten?

Prisene er veldig varierende..
DuoLogic som jeg nevnte f.eks koster nok litt mer, men da kan en ha det helt til ca.4 år, og det er ikke mange seter som en kan med[8|]

Maxi cosi, ohhh yes baby [;)]

Har bestilt "BeSafe". Den er veldig bra

Bare 500???

Vi har kjøpt maxi cosi vi også[:)] vår kosta 1 495 kr (ny pris). De kommer ut i mange fargekombinasjoner, de nyeste fargene er lime og turkise!! Utrolig kule!!

Kjøpte acta graco med base denne gangen [:D] Var på tilbud til 1499kr.
Be safe sitt sete er meget tungt [8D]

Den hae eg kjøpt.Bare at den e i svart og grå/sølvgrå

for akta graco?

Vi skal kjøpe acto graco (er det det heter?) Det er like sikkert og like bra som alle de andre, ikker så dyrt som maxi cosi heller. Eneste som skiller maxi cosi fra acto graco er prisen. Så da hvorfor kjøpe det dyreste når du kan få et som er like bra og sikkert til en billigere penge. Hadde det vært noe med sikkerheten hadde vi selfølgelig gått for maxi cosi. Isofix er også like trygt som to og tre felts sikkerhetsbelte.

Vi kjøpte 2 maxi cosi på Barnas Hus og betalte 998,- per sete! [;)] Tilbud! Men det tilbudet har de vel så og si hele tiden...[:)]

Back
Topp