Bilstol

*aaaa*

Blir kjent med forumet
Er det stor forskjell mellom HTS besafe izi sleep og Maxi Cosi Cabriofix? Og hvilket sete ville dere valgt av disse?

Takker for svar [;)]

Har bare sett de i butikken osv, så ingen erfaring med de:
Izi sleep kan legges flatt når det ikke er i bil. det kan ikke cabriofix.
jeg synes izi sleep var veldig mye tyngre da jeg løftet på de to i butikken. Vi enda opp med maxi cosi cabriofix m/base [:)]

Maxi Cosi uten tvil! Har hatt begge.. izi-sleep kan ikke legges ned når man kjører og mitt barn våknet lett når jeg la ned ryggen. maxi cosi har fått ny base som vipper hele setet i hvilestilling, også når man kjører...

Dessuten er izi-sleepen fryktelig tung og klumpete. synes også den er litt smal og dyp. ungen ble veldig klam i den... såeh... det var min erfaring[:)]

ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Maxi Cosi uten tvil! Har hatt begge.. izi-sleep kan ikke legges ned når man kjører og mitt barn våknet lett når jeg la ned ryggen. maxi cosi har fått ny base som vipper hele setet i hvilestilling, også når man kjører...

Dessuten er izi-sleepen fryktelig tung og klumpete. synes også den er litt smal og dyp. ungen ble veldig klam i den... såeh... det var min erfaring[:)]

er ikke dette den nye familyfix basen? som hører til den nye pebble? tror ikke vi har sånn på vår base som vi kjøpte sammen med cabriofix? [&:]

iZi Sleep gjør det dårligere i kollisjonstest enn Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix basen i hvert fall, samt at iZi Sleep er nesten dobbelt så tungt(noe man merker om man tar det ut og inn av bilen med barnet oppi).

Uansett er det viktig at dere prøver om setet står godt i bilen deres.

Back
Topp