Bilstol

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Ser denne bilstolen for liten ut?[&:] Synes jo Elias er så stor, men han er ikke for tung for stolen, den går helt opp til 13 kilo.

Nei, så lenge ikke hodet stikker over toppen, så går det bra. Det beste er å bruke babystolen lengst mulig, for 0-18 stolene er ikke så godt tilpasset babyer.

håper ikke det, for sånn ser det ut når Torgrim sitter i stolen sin også.. [:-]

Hvor stor er Elias nå? Torgrim er 66,5cm og 8 kg

(dette er btw innlegg nr 1000[8D])

ORIGINAL: AnHe

håper ikke det, for sånn ser det ut når Torgrim sitter i stolen sin også.. [:-]

Hvor stor er Elias nå? Torgrim er 66,5cm og 8 kg

(dette er btw innlegg nr 1000[8D])

Vi skal på 5 måneders til uka[:)] Men for 14 dager siden var han 65 cm og 8 kilo [;)] Så de er bra like da :)

Hurra for innlegg nr 1000 [:)]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Naaaj, det er ikke sånn "nyfødt" del dere kan ta ut da?

Nyfødtdel? *blond* Eneste som går er å flytte beltene et hakk opp.

var nyfødtdel i den vi har (maxicosi) men den tok jeg ut når han var 7 uker gammel, da var han for stor for den.

Skal jaggu skrive mye skal jeg ta igjen deg BlessItBe[:D]

ORIGINAL: AnHe

var nyfødtdel i den vi har (maxicosi) men den tok jeg ut når han var 7 uker gammel, da var han for stor for den.

Skal jaggu skrive mye skal jeg ta igjen deg BlessItBe[:D]

Haha, bare å hive seg rundt [8D]

ORIGINAL: BlessItBe

Naaaj, det er ikke sånn "nyfødt" del dere kan ta ut da?

Nyfødtdel? *blond* Eneste som går er å flytte beltene et hakk opp.

Åjja, vi har en sånn pute dings med ekstra beskyttelse rundt hodet da. Men vi har ikke samme bilstol. Den er slik vi kan ta ut når hun vokser fra den. Og det er nå like før, men jeg skal bruke den litt lengre for hodet holder seg så stabilt når den er der.

Du kan ta utav spedbarnsputen og la hodestøtten være. Jeg har fjernet begge deler for lenge siden, men leste i bruksanvisningen at man kunne la hodestøtten være.

Back
Topp