Bilstol til baby

Ikke kjøpt enda, men vet hvilken vi skal ha. Her blir det besafe IZI go modular [emoji4] hadde dette til storebror som nå er 15 mnd og han har nå i-size modular som er neste sete av det samme. Vi har vært veldig fornøyde med de setene og fikk beskjed om at det er noe av det sikreste :) her bruker du også samme base på begge setene [emoji4]

Kan man kjøpe adapter til stolen og sette den på en emmaljunga vogn tror du?

Vi skal ha Maxi Cosi Cabriofix. Den fikk vi riktig helling på i bilen og :)

Vi hadde maxi cosi med de to andre, så tror nok vi går for det denne gangen også[emoji4][emoji106]

Kjøpte iZi go modular fra besafe trodde jeg, men når jeg fikk den hjem ser jeg at det er en bilstol laget av babyzen og besafe. Er de samme stol eller har jeg kjøpt helt feil??

Har maxi cosi cabriofix fra kommende storesøster, pluss at vi låner et likt et fra min søster. Så da får begge det samme :-)

Nettopp bestilt Recaro Privia. Har kommet best ut i flere tester og var tilbud på Jollyroom nå :)

Jeg har kjøpt Cybex Aton Q + base :-) Har ikke isofix fester i bilen og denne fikk høyest poengsum hos Forbrukerrådet i okt 2017 for bilstol med base festet med bilens belte og uten base festet med bilens belte.

Jeg fikk med da jeg kjøpte ny bil før jul. Antok at de som driver med bil visste litt om det i og med at de har seter i sortimentet sitt. Viser seg at en som jobber i klargjøringsavdelinga reiste på Barnas Hus og kjøpte sete der. Så vet ikke hvordan han kom fram til akkurat dette setet. Han hadde kjøpt uten base, men det ordnet de for meg :D
Fikk «BeSafe iZi Go» med isofix base. Virker greit det :)

Blir mest sannsynlig BeSafe Izi Go Modular her, pga passform i bilen og kompabilitet med mest aktuelle vogn,

Hatt både Recaro (førstemann) og Maxi Cosi til de to andre og var fornøyd med de setene, men det er så mange år siden at de finnes ikke mer.

Back
Topp