Bilstol til 2 1/2 åring

Kattepus

Glad i forumet
Må kjøpe ny bilstol til minstemann på 2 1/2.
Noen som har tips til hvem.. elle hvem jeg ikke burde kjøpe.. og evt hvorfor? Skal ha til at det står "riktig vei".. Den veien som vi andre sitter da..

Hva vil "riktig" vei si..?
Riktig vei i følge bilen eller det som er anbefalt..?

Vi har et sete som er kjøpt på Coop,er veldig fornøyd med det,lett og ta inn og ut av bilen og det kan brukes begge veier..Aner ikke hva det heter..=)

ORIGINAL: Kattepus

Må kjøpe ny bilstol til minstemann på 2 1/2.
Noen som har tips til hvem.. elle hvem jeg ikke burde kjøpe.. og evt hvorfor? Skal ha til at det står "riktig vei"..
Og kva er "riktig vei" for deg???[;)] For meg er det bakovervendt

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Vi har et sete som er kjøpt på Coop,er veldig fornøyd med det,lett og ta inn og ut av bilen og det kan brukes begge veier..Aner ikke hva det heter..=)

Oj.. Coop setene produseres av Brevi, som er eneste produsent som har opnådd testscoren 0!

Britax multi-tech, BAKOVERVENDT selvsagt. [;)]

hvis han er over 15 kg, og du absolutt MÅ ha han forovervendt, så er det cybex sin beltestol 15-36 kg med og uten isofix som kom best ut i den siste testen.

Ellers anbefaler jeg britax multitech bakovervendt siden han er så liten.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Oj.. Coop setene produseres av Brevi, som er eneste produsent som har opnådd testscoren 0!

Såpass ja,..ja heldigvis har ikke jeg lappen da så det blir sjelden brukt..[:)]

dytter
må vite kva vei du mener er rett før eg kan svare[;)]

ORIGINAL: Cathrine76

dytter

Endra første innlegget.. at han skal sitte den veien vi sitter. Også veier han 16 kg..

ORIGINAL: Cathrine76

dytter

Endra første innlegget.. at han skal sitte den veien vi sitter. Også veier han 16 kg..
Ok då kan eg ikkje hjelpe[;)]

når vi skal kjøpe nytt nå etter jul blir det et 3 er sete... har sett på maxi cosi og et som jeg ikke husker hva heter hehe.... lillebroren tar over setet til storebror her og da kjøper jeg heller et 3 er sete enn enda ett 2 er sete.. han er nå 16 kg og 95 cm

ORIGINAL: Dollface

hvis han er over 15 kg, og du absolutt MÅ ha han forovervendt, så er det cybex sin beltestol 15-36 kg med og uten isofix som kom best ut i den siste testen.

Er du helt sikker på at Cybex har gjort det best?

Har nemlig fått det for meg at Britax Kidfix fikk et par poeng mer enn Cybex[8|]
Så jeg hadde liksom tenkt å kjøpe Kidfix til gutten vår...

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: Dollface

Er du helt sikker på at Cybex har gjort det best?

Har nemlig fått det for meg at Britax Kidfix fikk et par poeng mer enn Cybex[8|]
Så jeg hadde liksom tenkt å kjøpe Kidfix til gutten vår...

http://forbrukerportalen.no/produkter/17377

CYBEX Solution X-Fix er best i test i gruppen for de største barna.

Back
Topp