bilstol pose

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan sitter barnet i en bilstolpose? Jeg ble fortalt at pose var bedre enn dress, fordi man ikke bør bruke tykke klær eller teppe under selene. Så jeg antar at posen ikke kommer bak barnet eller mellom barnet og selene? Men jeg klarer ikke se for meg hvordan det blir...

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan sitter barnet i en bilstolpose? Jeg ble fortalt at pose var bedre enn dress, fordi man ikke bør bruke tykke klær eller teppe under selene. Så jeg antar at posen ikke kommer bak barnet eller mellom barnet og selene? Men jeg klarer ikke se for meg hvordan det blir...
Den kommer bak barnet jo :) men selene går igjennom posen :)
Som dette :)
ImageUploadedByBV Forum1434436018.064936.jpg

Takk!
.:greet015

Posen bak barnet er greit, altså? Da er posen mye greiere enn jeg fryktet.

Takk!

Den er nok ikke like tykk bak, uten at jeg skal si det for sikkert. Er jo på en måte foran og på sidene den trenger varmen:)
Evt at den ikke er så tykk over hele:p

Takk!

Grunnen til at den er tryggere er at det ikke er ett tykt lag mellom selen og barnet :)
De ligger fint p godt inntil barnet :) å barnet er varmt inne i posen :)

Hadde det ikke sist gang, men savnet det veldig. Skal absolutt ha nå:). Tror det blir voksi move:)

Har kjøpt Easygrow mini bilstolpose :) Mørk grå utpå og lys grå inni :)

Jeg får bilstolpose hjemmestrikket fra tanten min <3 :D

Jeg får bilstolpose hjemmestrikket fra tanten min <3 :D

Så koselig! Soveposetypen eller kjørepose med ermer?

Jeg satt akkurat og kikket på voksi-posen, men kanskje jeg må vurdere å strike noe. Det fungerte helt fint med pledd sist, men det er lett å la seg friste når jeg har tid og penger.

Så koselig! Soveposetypen eller kjørepose med ermer?

Jeg satt akkurat og kikket på voksi-posen, men kanskje jeg må vurdere å strike noe. Det fungerte helt fint med pledd sist, men det er lett å la seg friste når jeg har tid og penger.

Med armer tror jeg! :D ja syns det er kjempe koselig! <3 snille tante mi!

• Liker
Reactions: Io
Jeg tenkte på akkurat den du har kjøpt, i samme farge :) hadde det ikke til de to andre, men første var født på sommeren, og andre i februar, så hadde ikke så veldig behov for det da. Men nå har vi jo en lang vinter foran oss, så da er det veldig greit med bilstolpose! Greit å slippe masse klær i setet, også åpner vi bare når det bli varmt i bilen!

Back
Topp