Bilstol pose?

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Er det det det heter?
Skal dere ha det?
Vi hadde ikke det sist siden vi hadde april baby, men i februar er kanskje det lurt. Sånn at man kan åpne opp så babyen ikke koker ihjel i bilstolen.
De sa på sykehuset sist at overoppheting kan føre til krybbedød :(

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

jeg skal ha en som jeg kan bruke både i vogna og i bilsetet :)

Hva heter den? Vi har voksipose til vogna :)
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

real home made :P skal få laget en i elg-skinn med fleece og stuffing :)

Finnes en fra voksi til bilstol, den har vi... Fikk gutt i november, men han er veldig varm av seg, så brukte den lite til ham... Men den er genial... Babyen trenger bare body og strømpis i den f.eks da det er ull og dun i den... Håper å bruke den mer nå...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde en bilstol pose til minsten som ble født i november, jeg syns det var kjempe genialt :)
Går jo fint an å åpne posen for å få litt luft også trenger du ikke å kle på ungen så mye før du egger h*n oppi..
Jeg har brukt den godt og hadde den hele vinteren og utpå våren, kommer nok til å bruke den på nestemann også ;)

Det er sant det at overoppheting kan føre til krybbedød, men barnet kan bli overopphetet uten posen også - med for mye klær feks..
Det jeg fikk beskjed om var å ikke dekke til fontanellen for det er der barnet slipper ut varmen, å jeg tok ofte av luen inni bilen, eller hvis han såvna i vogna da vi gikk tur tok jeg av lua når jeg satte vogna inn med han såvende oppi..

Jeg hadde ikke det på novemberbabyen min, kommer nok ikke til å ha det nå heller...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Vi hadde det til oktobersnuppa vår, men er ikke sikker om jeg vil ha det denne gangen. Siden da har vi byttet bil, den blir fort varm =)

Syns det virker lettvint å bruke bilpose, så vi skal ha det. :)

Aner ikke enda. Hadde det ikke på desemberfrøkna..
Dunposen vi har kan brukes både i vogn og bilstol, så kan hende jeg bruker den.

Lurer på lm jeg dropper det. Pga overoppheting.. heller ha dyne over på vei ut i bilen og ta den av...

♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Vi har voksopose til bilstol. Den brukte vi masse! Helt super :) bare ullundertøy og rett i stolen :)

Syns det virker veldig greit å ha på vintetstid, så vuderer det:)

<3 09.02.2014 <3

Hadde ikke til oktoberbaby sist, tror det får være en av tingene vi kjøper om vi ser behovet

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

Back
Topp