Bilstol Peugeot 3008

Nordaførr

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Er det noen som har Peugeot 3008 her? Vi har det og Be safe stolen vår med base passer ikke. Den blir for bratt i ryggen. Noen har tips til bilstol som kunne passe?
 
Har ikke den bilen, men vi har Britax Baby-Safe² i-size med i-size flex base. Det kan man justere hellingen på basen, slik at setet blir stående i riktig posisjon i forskjellige biler, nettopp på grunn av at mange biler har forskjellige seter. Veldig fornøyd med valg av sete og base, vi har to baser - en i hver bil, har biler med veldig ulike bakseter, og setet står like godt i begge to.
Vi kjører mye bil, så var veldig viktig for oss å ha et sete som baby kan sitte godt i, som fungerer i begge bilene:)
 
Er det noen som har Peugeot 3008 her? Vi har det og Be safe stolen vår med base passer ikke. Den blir for bratt i ryggen. Noen har tips til bilstol som kunne passe?
Vet ikke om du har funnet sete?:) da jeg var på barnashus spurte jeg de om det setet jeg ønsket meg passet i min bil- noe det heldigvis gjorde!
Har cybex de har også sånn justerbart som gjør at de passer til flere typer biler:)
 
Vet ikke om du har funnet sete?:) da jeg var på barnashus spurte jeg de om det setet jeg ønsket meg passet i min bil- noe det heldigvis gjorde!
Har cybex de har også sånn justerbart som gjør at de passer til flere typer biler:)
Takk for svar :) Har ikke kjøpt nytt ennå.
 
Takk for svar :) Har ikke kjøpt nytt ennå.
Bilbasen kan også brukes på neste størrelse på sete:) fine med cybex er også at man kan få det i ulike farger som er anbefalt av brannvesen.. sånn at sete skiller seg ut om uhellet skulle inntreffe
 
Back
Topp