Bilstol på vogn?

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
hei.

Virderer om jeg skal kjøpe bilstoladapter til vognen men er egentlig usikker om jeg trenger det.

Hva er deres erfaring?

Var superpraktisk. Trodde ikke jeg kom til å bruke det så mye, men når ungen sovna i bilen var det gull å kunne trille i stedet for å bære bilstolen eller prøve å flytte over fra bilstol til vogn (for da var man sikker på å vekke den lille).

Har ikke hatt det til mine to. Men har savnet det noen ganger spesielt i levering hente situasjon i barnehagen og ved en kjapp tur på butikken.

Hadde det, brukte det minimalt (2 ganger kanskje), lille mistrivdes ekstremt i vogna, så understellet var sjeldent med uansett, og det gikk stort sett problemfritt å flytte sovende barn mellom bæresjal/bæresele og bilstol :)

Brukte det mye på småturer innom butikken og barnehagen :) Utrolig greit. Ville ikke vært uten de.

Superduperpraktisk!! Jeg hadde stokkevogn der jeg bare kunne klapse på vognen.
Har faktisk ikke ord for å beskrive hvor praktisk det var!! :D

Vi bruker det hele tiden. På butikk/senter og hver gang vi skal ha med ungen i bilen. Men vi bor i blokk så triller opp og ned til bilen i kjelleren.

Genialt på korte stopp innom for eksempel butikken, ellers er flat vogn best :)

Har ikke savnet! Jeg ble dritflink på å løfte en sovende unge over i vogn og tilbake i bilsete til slutt [emoji38]

Har det, men ikke brukt til minste. Syns det er bedre med ringslynge, da jeg slipper å drasse på understellet til vogna overalt og jeg får lettere plass til varer med handlevogn.

Back
Topp