Bilstol på tur

Mammago

Flørter med forumet
Vi skal til Roma og rhodos I mai da er han 10 mnd. Jeg tenker ikke å ha med bilstol, vet dere om vi får bilstol der om vi bestiller? Føler jeg er den eneste som ikke reiser med bilstol, dårlig mamma :p

Vi skal til Roma og rhodos I mai da er han 10 mnd. Jeg tenker ikke å ha med bilstol, vet dere om vi får bilstol der om vi bestiller? Føler jeg er den eneste som ikke reiser med bilstol, dårlig mamma :p
Da er vi isåfall 2 dårlige mødre:p jeg var i Thailand uten bilstol når datteren vår var 9-10mnd. Vi sleit allerede med å få med oss reiseseng, vogn, vognbag, 3 kofferter, flere bagger ++.

Da er vi isåfall 2 dårlige mødre:p jeg var i Thailand uten bilstol når datteren vår var 9-10mnd. Vi sleit allerede med å få med oss reiseseng, vogn, vognbag, 3 kofferter, flere bagger ++.
Hehe men det var godt :p fikk du tak I bilstol I Thailand eller hvordan gjore dere det?:)

Vi har ikke hatt med oss bilstol til syden. leide bil å da kunne vi leie sete sammen med bilen. Verre med drosjene.. Det er ikke gitt at de har bilstol tilgjengelig.

Vi hadde ikke bilstol til syden, reiste da hun var 11 måneder. Satt på fanget i bussen fra flyplassen til hotellet. Barn under 2 år får ikke eget sete i bussen.

Vi hadde ikke bilstol til syden, reiste da hun var 11 måneder. Satt på fanget i bussen fra flyplassen til hotellet. Barn under 2 år får ikke eget sete i bussen.

Gikk det greit? Ville du hatt med bilstol om du skulle gjort det igjen? :) var det kun taxi fra flyplass dere tok?

Gikk det greit? Ville du hatt med bilstol om du skulle gjort det igjen? :) var det kun taxi fra flyplass dere tok?
Det gikk greit ja:) Var heldigvis bare 20 minutter fra flyplassen. Tok ikke taxi, bare buss. Kjører mye bybuss hjemme også, så tenkte det ble litt av det samme. Bruker jo ikke bilstol der heller.
Leide bil en dag, da leide vi med babybilstol.

vi reiste til spania da hun var to mnd. Vi hadde leiebil så hadde med oss babybilstolen. Vi skal til mallorca i sommer, da er hun ett år, det er chartertur. Da har vi ikke med bilstol da de ikke får sete når de er under to år. Hvis dere skal leie bil får dere nok leie sete, men de vi var i kontakt med i spania hadde ingen seter som kunne brukes bakovervendt.

Jeg ville tatt med bilstol. Du er ikke alltid garantert den stolen du ønsker.

Vi kjøpte en brukt babystol for å ha med på ferie. Putta den i prampacken. Gjorde det samme nå med barnesete nr 2.

Da vi reiste med charterbuss bestilte vi ekstra sete i bussen for å få barnet i bilstol. Det var uaktuelt for oss å ikke sikre henne i bussen. Sist sommer, når hun var nesten 3 år valgte vi taxi framfor charterbuss for å få henne sikret bakovervendt.

Jeg nekter å reise rundt i den trafikken som er i syden uten å sikre barnet skikkelig.

Vi har også hatt med babystol og bestiller taxi til hotellet istedenfor buss. Velger å bo slik til at vi kan gå overalt. Sist bestilte jeg taxi på forhånd via nett og fikk da leie bakovervendt stol til storebror på nesten 3 år, og hadde med til lillebror på nesten ett. Dette var på Tenerife.

Back
Topp