Bilstol nyfødt

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hvilke stoler anbefales?
Har sett på besafe izi sleep. Denne kan legges ned i liggestilling så lenge den ikke står i basen. Noen som har erfaring med den?


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Har desverre ingen erfaring med den.
Vi hadde maxicosi, og var veldig fornøyd med det bilsete:)
 
Har hørt at Izi Sleep er tung, og at den sovefunksjonen blir lite brukt...

Vi hadde og skal ha Maxi Cosi, kjempe fornøyd.
 
Okei. Ja, har bare sett på nett. Må vel i butikk å se litt etterhvert :)


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Ja, det blir uansett veldig tungt med baby oppi :p
Og vi har aldri hatt behov for å latt babyen sove i bilstolen når vi ikke kjører, da har vi bare lagt den over i vogna/vugga eller noe :)

Ville sett på Maxi Cosi eller Britax jeg, og base er genialt. :) Og kjekt med Maxi Cosi sin base er at den kan festes med belter og isofix, i tilfelle du skal kjøre annen bil som ikke har isofix. :) :) Veldig fornøyd vi (Y)
 
Kjøpte meg besafe easy go. Den er mye lettere å bære, men kan ikke legges ned. Jeg trengte heller en bilstol som er lett å frakte med seg rundt og som var lett. I tillegg har jeg fester til understellet på vogna sånn at jeg lett kan feste den på om ungen sovner i bilstolen.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi hadde den til de to første. Den er tung ja, men den sovefunksjonen er super!! Bærte bare setet inn fra bilen mens barnet sov, så justerte den ned til liggestilling og den var med vuggefunksjon ;)


TuMmY LoVe
 
Vi har kjøpt Britax. Ikke prøvd den ennå, men har hørt veldig mye bra!

Appen <3
 
Vi har besafe izi sleep, den er ganske tung ja, men veldig praktisk om man ikke vil vekke barnet for en tur på butikken eller når man kommer hjem. Bare og legge ned ryggen så kan dem sove i setet inne eller på butikken :) man får også kjøpt understell som passer til, så man kan bruke den som trille på butikken ogsånt :)
 
Hadde izi sleep til nr 2. Guuuud den er tung :p Klarte så vidt bære den ut og inn av bilen tilslutt :p Ikke akkurat den sterkeste, men likevel. Ikke en jeg ville ha anbefalt uten basen heller. Samme hvor mye jeg strammet belte så lå nesten stolen i sete i sving. Den tippet. :eek::confused:

Maxi cosi er super. Ikke vanskelig å feste med belte og den blir der den er festet :) Og ikke minst, veldig lett å bære:)

Anbefaler at du prøver hver og en av stolene som passer til dere og bilen. Ikke alle beltene i bilene som passer til stolen. Om dere ikke kjøper basen :)
 
Vi har akta graco og er kjempe fornøyd med det :)
 
Hvilke stoler anbefales?
Har sett på besafe izi sleep. Denne kan legges ned i liggestilling så lenge den ikke står i basen. Noen som har erfaring med den?


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Er den vi har kjøpt:)))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde maxicosi. Veldig fornøyd med den, lett å bære rundt og lett å feste på understellet til vogna:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde den til minste. Fornøyd... Den er ganske tung, men vår sto bare i bilen, så det var ikke noen problem :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Uansett hvilken stol vi kjøper, så skal vi ha isofix base.


❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
 
Jeg anbefaler maxicosin, veldig enkel og lett å bære. Så hadde jeg ett understell jeg koblet på når jeg var inne på matbutikken og ikke skulle vekke han
 
Anbefaler Maxi Cosi Pebble, det er den beste av de 3 vi har hatt. Den har datteren min sittet i nå til hun var 18 mndr og den passer fortsatt. Basen der kan du og bruke til sete nr 2, two way Pearl som er er godt sete.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Izi sleep e sååå tungt å bære på med ungen i! Lånte d setet noen dager.. Maxicosi cabriofix hadde vi ellers og var kjempefornøyd med det :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Izi sleep skal ikke legges i sovestilling når den er i bilen. Det er en funskjon som kan brukes når setet står på vogn eller på gulv! ;)

Står ganske klart og tydelig på besafe sine sider og i bruker manualen man får med. Er direkte livsfarlig å legge setet i liggestilling i bilen.
 
Back
Topp