Bilstol nummer 2

Selvfølgelig stor forskjell på barn. Og da er det bra det finnes mange stoler på markedet. [emoji4] Selv om man føler det er en jungel der ute. Nå fikk vi også 30% på stolen. Men ser dere har et annet behov ved at dere skal utenlands. Det blir nok bra stol uansett på oss. [emoji4][emoji4]

Bra med tilbud [emoji16] kjøpte vår på tilbud også :)
 
Ja, også tenker jeg at om vi skal ha en unge til, så trenger vi uansett en stol til i den klassen. Så da får vi se an om vi kjøper en lengre da. Så da tenker jeg det ikke er helt krise om vi vil ha en annen som går høyere opp på lengde. Det med plustest var viktig for oss, og vi har lest mye bra om den stolen. Og det med enkelt å montere tenker jeg ikke så mye på da den stolen da kommer til å stå fast i bilen, og sjelden tas ut. Nå fant vi også stolen på salg i tillegg. Bestilt og hentes og betales om et par dager.

Salg hvor???? [emoji38]
 
Kjøpte besafe izi kid x2 i-size, veldig god stol å han sitter som støpt i stolen allerede med tanke på størrelse. Gutten er stor å tung, med lang rygg . Men når han sover i besafe sitter han alt for bratt med tanke på att haka blir liggende på brystkassa. Ser på Facebook sin bilstol side at de fleste anbefaler minikid men syns den er lite polstret å ser så enkel ut til små barn så da velger jeg heller en godt polstret å stor stol så lenge det går å kjøper heller ny bakovervendt stol når tiden er inne for det. Skulle sikkert kjøpt besafe izi plus men er litt for glad i isofix.
 
Back
Topp