Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal man bytte til bilstol nr 2 ?
Og evt hvilken bilstol anbefaler dere? (Har en h.h.v liten bil for øyeblikket)
Bakovervendt er ønskelig
Montering m isofix
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Er cybexen mindre enn besafe? Det hadde jeg aldrig trodd ...Vi skal avgårde å kjøpe sete nr.2 i morra. Har lest tester, vært i butikker og ringt diverse venninner for å få råd.
De fleste vi kjenner har Besafe izi Combi x3 og er fornøyd med det, men ei av dem har en bror som har Cybex Sirona og hu sa at skulle hu valgt igjen hadde hu kjøpt det. Det har kommet like bra ut i test som Besafe, det tar mindre plass fordi isofixen har "benet" rett ned bak setet(Besafe sitt er skrått), og det kan legges bakover og går på en måte inn i seg sjøl.
Vi testa begge i butikken og ender opp med Cybexen..mini satt best i det, og elsker at man kan snu sete mot døra når man skal sette dem inn
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
For oss er det et kriterie at setet går til 25 kilo da vi ønsker å ha barna bakover lengst mulig. Om vi hadde hatt ett til 18 kilo måtte storebror blitt snudd lenge før anbefalt! Eller vi måtte kjøpt enda et nytt sete.
Lillebror fikk nytt da han var 8-9 måneder, han har Britax Max-way! Vi har stor bil da, men det setet bygger utrolig lite, til å ha så god plass til ungen!
VIKTIG å prøve aktuelle seter i bilen med barnet, for å være sikker på at det passer!
Nei, det finnes mange bakovervendte seter som går til 25 kilo. Blant annet Britax max-way som er rent bakovervendt 9-25 kilo.-Men dersom man skal ha stol som går opptil 25 kg, da må man vell ha beltestol?
Jeg mente att da må man ha en stol som kan festes med bilens belter og ikke isofixNei, det finnes mange bakovervendte seter som går til 25 kilo. Blant annet Britax max-way som er rent bakovervendt 9-25 kilo.-
Ja, isofix er bare godkjent til 18 kilo.Jeg mente att da må man ha en stol som kan festes med bilens belter og ikke isofix