BILSTOL NR 2

baby i magen2

Gift med forumet
hvilke skal dere ha/har dere??
anbefallinger??

kan hende det alt har vært et tema som eg ikkje har fått me meg..

Vi har Akta Graco Cosmic Comfort S. Valget bare falt på den siden vi er så fornøyde med Akta Graco sitt baby sete :)

Vi skal ha Besafe Izi Kid med Isofix. Kjøper i løpet av uka.

ORIGINAL: lillebebis

Vi har Akta Graco Cosmic Comfort S. Valget bare falt på den siden vi er så fornøyde med Akta Graco sitt baby sete :)

Samme skal vi ha, eller en annen acta graco som jeg ikke husker navnet på i farta [8D]

Vi har acta graco, han sitter som en prest og sovner bare vi kjører 100 meter. 

Vi har Britax Multitech.. Byttet til dette setet i helga med suksess! Har en stor gutt, som er en av grunnene til at vi valgte dette setet. Kan sitte bakovervendt helt opp til 25 kg :)

har besafe izi combi etter storebror, det skal lillemor bruke også[;)]

Syns det var vanskelig å velge sete uten erfaringer, men etter noen gode runder med googling kom jeg frem til at det var svært få som er misfornøyde med Akta Graco Cosmic Comfort S, og derfor har vi bestilt dette setet.

PS! Prøv setet i bilen før du kjøper det!

vi har bisafe izi combi x3. super fornøyd med stolen, kan sitte både bakover og fremover. men råder deg til å prøve den i bilen først.

ORIGINAL: MariSafari

Vi skal ha Besafe Izi Kid med Isofix. Kjøper i løpet av uka.

sign[:)] Veldig fornøyd med det[:D] 

ORIGINAL: MetteJ

Samme skal vi ha, eller en annen acta graco som jeg ikke husker navnet på i farta [8D]

ORIGINAL: ziko

vi har bisafe izi combi x3. super fornøyd med stolen, kan sitte både bakover og fremover. men råder deg til å prøve den i bilen først.

Trygg Trafikk fraråder sterkt å bruke kombiseter fremovervendt, da har de dårligere sikkerhet enn vanlige, fremovervendte seter. Og det sier litt. Så det er ikke noe salgsargument.

Prøvd det i bilen, da?

sign,.samme her[:)]

vi har kjøpt og bruker nå Besafe Izi Kid x3 med Isofix. veeeeldig fornøyd!

ORIGINAL: Sicily

Trygg Trafikk fraråder sterkt å bruke kombiseter fremovervendt, da har de dårligere sikkerhet enn vanlige, fremovervendte seter. Og det sier litt. Så det er ikke noe salgsargument.

Bare quoter igjen, siden flere tydeligvis ikke har sett det..

ORIGINAL: lyckeliten.

vi har kjøpt og bruker nå Besafe Izi Kid x3 med Isofix. veeeeldig fornøyd!

Vi og!

Er det mange som har bytta sete? Tenkte vi i hvertfall burde vente til hun er 1 år jeg..

Vi har ikke bytta. Kjøpte setet for flere mnd siden, for han vokste så fort en stund. Men nå har det roet seg og han sitter veldig bra i babysetet fremdeles :)

Back
Topp