bilstol nr 2 ?

ninner

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Hvilken er bra og ikke koster en formue? Jeg har null peiling. Vi har ikke bil, så den bør passe i forskjellige biler. Hjelp noen?

Okay :) takker og bukker! Da skal jeg sjekke ut den. [:)]

Hvor kan de kjøpes forresten?

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: ninner

Hvilken er bra og ikke koster en formue? Jeg har null peiling. Vi har ikke bil, så den bør passe i forskjellige biler. Hjelp noen?

Vi har nylig kjøpt Acta Graco Cosmic Comfort. Kan monteres bakovervendt til 25 kg. Flott stol, men vanskelig å montere, så må ha den stående i bilen hele tiden. Ikke like enkel som de små (4-12 kg)

Kosta btw ikke en formue. 3000 ca fra Kids&Care.

Dumt den er vanskelig og montere da. Litt kjedelig for oss som må ta den inn og ut hver gang vi skal i bil, siden vi ikke har bil selv [:'(]

ORIGINAL: Marlu

vi har brio zento (monter bakovevendt), betalte ca 2000 kr for det, og det tar relativt liten plass, så jeg antar at det passer i mange slags biler [:)]

Passer fint i vår bil også. Vi har Touran.

Jeg kjøpte setet i en brio butikk.
Vi er veldig fornøyd med sete, men blir kanskje litt styr med forankringsselene som må festes hver gang. Kommer selvsagt ann på hvilken bil det er snakk om. Hvis det er en bil dere sitter på med en del, så kan jo forankringsselen være festet i hele tiden, og heller kjøpe ett ekstra par.

Back
Topp