bilstol nr 2

1,2 snart 3:)

Betatt av forumet
Har vært og sett litt på bilstol nr 2, babysetet begynner og bli litt lite..meeeen jeg syns de ser så "bratt" ut om dere skjønner hva jeg mener..at de sitter så rett opp og ned..noen som har tatt i bruk bilstol nr 2? isåfall hvilken stol er det og hvordan syns dere det gikk?

ORIGINAL: Linnis09

Har vært og sett litt på bilstol nr 2, babysetet begynner og bli litt lite..meeeen jeg syns de ser så "bratt" ut om dere skjønner hva jeg mener..at de sitter så rett opp og ned..noen som har tatt i bruk bilstol nr 2? isåfall hvilken stol er det og hvordan syns dere det gikk?

eldstemann var rundt et år da jeg byttet til større bilstol. tror det blir en stund til med otilie og.

Har måttet bytte pga gips. Sitter nok ikke så veldig godt i det så vi kjører minst mulig, må legge ett teppe bak ryggen. Har leid det setet vi har nå, tror det er britax two way. Skal kjøpe nytt når gipsen kommer av, hvis ikke baby setet passer. Har sett meg ut maxicosi mobi. Dette er bakovervendt og kan reguleres i fire trinn. Hun på butikken sa at max helling som var lov var 75 grader, så de vil uansett bli sittende, men tenker hvis det er litt hellng er det jo bedre enn rett opp og ned.

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/maxi-cosi-mobi.html?manufacturer_id=7

ORIGINAL: Solis*

Har måttet bytte pga gips. Sitter nok ikke så veldig godt i det så vi kjører minst mulig, må legge ett teppe bak ryggen. Har leid det setet vi har nå, tror det er britax two way. Skal kjøpe nytt når gipsen kommer av, hvis ikke baby setet passer. Har sett meg ut maxicosi mobi. Dette er bakovervendt og kan reguleres i fire trinn. Hun på butikken sa at max helling som var lov var 75 grader, så de vil uansett bli sittende, men tenker hvis det er litt hellng er det jo bedre enn rett opp og ned.

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/maxi-cosi-mobi.html?manufacturer_id=7

Two way har jeg blitt tipsa om, men syns det ser ut som det passer bedre for større barn.. Men multitechen kunne visst også funke. Samme med ett sete fra akta graco.. Testa dere flere seter før dere leide two wayen??

ORIGINAL: Lilletrampepus

Sander har sitti i sete 2 siden han var 2,5mnd gammel, og det går helt fint det. Ja, de er ganske bratte.
Vi har BeSafe izi Combi x2 og har vært fornøyde med det fra vi tok det i bruk i starten av januar.[:)]

Vi kjøpte det idag vi [:)][:)] I turkis og grå

Hanna Sofie var sååå kry og fornøyd når hun fikk sitte i det på tur hjem fra byen [:)][:D]
Gliste godt da gitt [:D][:D] Hun fulgte med som bare det ut av vinduet, nå når hun endelig kan se ut [:)]
Kjøpte også speil til å ha på nakkestøtten på sete i bilen, det slo også ann [:)][:)]

Et sånn et:

Back
Topp