x1xAmalieHelensMamma
Gift med forumet
noen som har en bilstol å anbefale?? en som kan være begge veier, ikke dyr. mini er ca 11kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
Britax Two Way Elite
ORIGINAL: Sicily
Ingen vits å kjøpe kombistol fordi den kan være begge veier, ettersom kombistoler brukt fremover er enda farligere enn rent fremovervendte stoler.
Ville valgt en som går til 25 kg bakovervendt. De er som oftest kombistoler, men kun brukt bakover er de veldig sikre. [:)]
Britax Two Way Elite, Britax Multi Tech og et par til fra Britax, Acta Graco Cosmic Comfort S, Maxi Cosi Mobi og Brio Zento er eksempler på sikre, gode stoler som kan brukes bakover til 25 kg. Prøv stolen i bilen før du kjøper.
ORIGINAL: stine_s
ORIGINAL: Sicily
Ingen vits å kjøpe kombistol fordi den kan være begge veier, ettersom kombistoler brukt fremover er enda farligere enn rent fremovervendte stoler.
Ville valgt en som går til 25 kg bakovervendt. De er som oftest kombistoler, men kun brukt bakover er de veldig sikre. [:)]
Britax Two Way Elite, Britax Multi Tech og et par til fra Britax, Acta Graco Cosmic Comfort S, Maxi Cosi Mobi og Brio Zento er eksempler på sikre, gode stoler som kan brukes bakover til 25 kg. Prøv stolen i bilen før du kjøper.
ja probl er bare at jeg skal selge bilen min, og kjøpe en større. men rekner med at jeg må kjøpe stol før jeg i det hele tatt får solgt bilen... så hjelper lite å prøve i den jeg har nå, siden jeg skal skifte den ut