bilstol nok en gang

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
noen som har en bilstol å anbefale?? en som kan være begge veier, ikke dyr. mini er ca 11kg.

det er en test i nyeste foreldre og barn

ingen??

ORIGINAL: Bare Kari

Britax Two Way Elite

pris?? fra hvor mange kg??

Vi har Britax mulit tex, kjempe fornøyd:)

Ingen vits å kjøpe kombistol fordi den kan være begge veier, ettersom kombistoler brukt fremover er enda farligere enn rent fremovervendte stoler.

Ville valgt en som går til 25 kg bakovervendt. De er som oftest kombistoler, men kun brukt bakover er de veldig sikre. [:)]

Britax Two Way Elite, Britax Multi Tech og et par til fra Britax, Acta Graco Cosmic Comfort S, Maxi Cosi Mobi og Brio Zento er eksempler på sikre, gode stoler som kan brukes bakover til 25 kg. Prøv stolen i bilen før du kjøper.

ORIGINAL: Moo

det er en test i nyeste foreldre og barn

Er det? Skjønner at jeg burde hentet posten i dag.. Håper ikke det er den som var på tv2. De pleier jo å samarbeide om tester.

ORIGINAL: Sicily

Ingen vits å kjøpe kombistol fordi den kan være begge veier, ettersom kombistoler brukt fremover er enda farligere enn rent fremovervendte stoler.

Ville valgt en som går til 25 kg bakovervendt. De er som oftest kombistoler, men kun brukt bakover er de veldig sikre. [:)]

Britax Two Way Elite, Britax Multi Tech og et par til fra Britax, Acta Graco Cosmic Comfort S, Maxi Cosi Mobi og Brio Zento er eksempler på sikre, gode stoler som kan brukes bakover til 25 kg. Prøv stolen i bilen før du kjøper.

ja probl er bare at jeg skal selge bilen min, og kjøpe en større. men rekner med at jeg må kjøpe stol før jeg i det hele tatt får solgt bilen... så hjelper lite å prøve i den jeg har nå, siden jeg skal skifte den ut

ORIGINAL: stine_s

ORIGINAL: Sicily

ja probl er bare at jeg skal selge bilen min, og kjøpe en større. men rekner med at jeg må kjøpe stol før jeg i det hele tatt får solgt bilen... så hjelper lite å prøve i den jeg har nå, siden jeg skal skifte den ut

Da ville jeg gått for en av Britaxene. De er kjent for å være enkle å montere og passe godt i de fleste biler. De tar heller ikke særlig mye plass. [:)]

Back
Topp