Bilstol med adapter

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Sniker litt fra Mars og stiller sprøsmålet her også jeg i håp om kanskje svar :)
Mange som har adapter til vogna eller en ekstra trille? Og hvilket sete har du til?? Vi har jo kjøpt Besafe izisleep, og står at den skal passe til mange forskjellige vogner, men synes alle står kun Maxi Cosi på .. :eek: Noen som evnet har dette sete med adapter?? :)

Sniker litt fra Mars og stiller sprøsmålet her også jeg i håp om kanskje svar :)
Mange som har adapter til vogna eller en ekstra trille? Og hvilket sete har du til?? Vi har jo kjøpt Besafe izisleep, og står at den skal passe til mange forskjellige vogner, men synes alle står kun Maxi Cosi på .. :eek: Noen som evnet har dette sete med adapter?? :)
Du må kjøpe adapteret til Besafe sine stoler fra den vognprodusenten du har kjøpt vogn av. F.eks emmaljunga har vel 3 forskjellige adapter. Jeg har kjøpt til min MaxiCosiPebble, men det måtte bestilles siden de bare hadde til Besafe i butikken når jeg var der.

Jeg bestilte sammen med vognen. Adapter til bilsete, så spurte butikken hvilke sete jeg har.
Emmaljunga vogn og maxicosi sete.
Kostet vel kr 400-450 ca

Jeg kjøpte adapter i dag til min emmaljunga vogn, har besafe izi go. Kjøpte en universal adapter som går til maxi cosi, besafe, cybex og noen flere :)

Thanks! :-) Hugsar du prisen?
450 kroner :) dama på butikken sa at dette var en nyere verson av den adapteren som var før, da den var som et helt stativ man satt på vogna, denne er bare to små plast greier, eller hva jeg skal kalle det, så den tar jo null plass ;)Har prøvd den ut og virket veldig stødig og grei, og ikke minst enkel å montere :)

450 kroner :) dama på butikken sa at dette var en nyere verson av den adapteren som var før, da den var som et helt stativ man satt på vogna, denne er bare to små plast greier, eller hva jeg skal kalle det, så den tar jo null plass ;)Har prøvd den ut og virket veldig stødig og grei, og ikke minst enkel å montere :)
Supert, takk for svar! :-D Det skal eg sjekke ut på min bytur i morgon! :-) Trur det hadde vore greitt med ein adaptar, for bilstolen er tung å bere. Og eg må ha litlesyster med i bilen kvar dag til og frå barnehagen.

Supert, takk for svar! :-D Det skal eg sjekke ut på min bytur i morgon! :-) Trur det hadde vore greitt med ein adaptar, for bilstolen er tung å bere. Og eg må ha litlesyster med i bilen kvar dag til og frå barnehagen.
Ingen problem :) Ja, adapter virker genialt ;)

Hvilken vogn har du?

Søkte litt på Google nå, virker ikke som om det er alt for lett å få tak i adapter til simo-vognene. Spørsmål om du må kontakte simo direkte?
ja, for eneste jeg har funnet er at de har en som passer til simo og brio happy. Men da går bare Brio og britax sine seter på.....

Back
Topp