~Lisbeth83~
Forumet er livet
dere som har besafe izi combi.
Hvilken vei har dere setet?
Hva slags bil har dere?
Hvilken vei har dere setet?
Hva slags bil har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Harefrøken
Hvis du skal ha ny bilstol vil jeg anbefale deg å ikke bestemme deg for en på forhånd.
ORIGINAL: Miba
søstra mi hadde et slikt montert i sin Volvo s40 liten bil med andre ord..
setet var montert bakovervendt. Var ikke akkurat god plass, snuppa er 21 mnd og ganske lang, hadde nok hatt plass ei stund til, men ikke til 3-4 år vil jeg tro.. Ble ganske bratt i ryggen ja, men siden hun er såpass gammel var det ikke noe problemstilling.
(men jeg innså at jeg ikke hadde kjøpt det setet selv)
søstra mi hadde et slikt montert i sin Volvo s40 liten bil med andre ord..
setet var montert bakovervendt. Var ikke akkurat god plass, snuppa er 21 mnd og ganske lang, hadde nok hatt plass ei stund til, men ikke til 3-4 år vil jeg tro.. Ble ganske bratt i ryggen ja, men siden hun er såpass gammel var det ikke noe problemstilling.
(men jeg innså at jeg ikke hadde kjøpt det setet selv)
ORIGINAL: ~Lisbeth83~
Hvis du skal ha ny bilstol vil jeg anbefale deg å ikke bestemme deg for en på forhånd.
har ikke bil enda heller..
så er litt usikker..
har ikke bil enda heller..
så er litt usikker..
Da ville jeg ventet med å kjøpe sete. Prøv heller forskjellige bakovervendte seter i bilen når dere har fått dere bil :-)
var det tilbudet på barnashus jeg likte da[:D]
å siden vi ikke har barnashus her så må jeg få noen til å kjøpe det for meg..
ORIGINAL: Bekki 07
Helene harefrøken: Kan man vippe dette setet litt bakover sånn at det er greiere å sove i det. Blir liksm liggende med hodet framover. Ser ikke godt ut for nakke...