Bilstol i ford fiesta 1997 modell?

minimor86

Andre møte med forumet
Hei [:)]

Vi har en liten 3 dører ford fiesta 1997 modell, vi har ikke råd eller lyst til å bytte den ut, da den er perfekt oslo/ pendler bil. Men lurer på om noen har erfaring med å feste bil stoler i den ?

har airbag forran som jeg ikke vet om kan kobles ut, men der er hvertfall selen lang nok, men bak tror jeg selene er litt korte, hvertfall på det ene setet vi har prøvd å feste en gang ... noen som kan hjelpe meg ??

har tenkt på å kjøpe maxi cosi cabrio fix...
[:D]

Jeg aner ikke, men vil anbefale deg å dra til en barneutstyrsbutikk og prøve ut forskjellige seter i bilen [:)]

Gubben har en femdørs fiesta fra 1996 så jeg lurer også på om noen av babysetene funker der. Regner med alle får plass i min fine nye Passat stasjonsvogn 2010 med isofix;) Men det kan jo hende vi bør beregne å kunne flytte setet over i Fiestaen (Pablo, som han heter[:D]) sånn i tilfelle rottefelle... Jeg har tenkt mest på Besafe IziSleep, men jeg kommer ikke på i farta om selve setet kan festes med belte om man tar det ut av basen?

ja man får vel dra å prøve ut:)

siden vi bor midt i oslo så kommer vi jo ikke til å kjøre så mye bil med ungen, men man må jo ha et sete fordet de få gangene man skal kjøre:) er litt derfor vi ikke tar oss råd til ny bil siden samboer kun pendler med bilen til jobb resten kjører vi kollektivt, så blir kun bilturer når vi skal hjem til besteforeldre og sånn:)

men maxi cosi sin kan man jo både feste med seler og base, og basen kan også festes med seler så da har man jo to måter å feste den på, så en av måtene må jo fungere i bilen :) hvis ikke så finns det vel seleforlenger man kan feste på ??

har bestilt meg et maxi cosi sete med base på tilbud på babycare.no :) får bare håper det passer, for vi skal ha bugaboo vogn som passer til maxo cosi setene så får ta det som det kommer, får bare bytte hvis det absolutt ikke går :)

Back
Topp