Bilstol hjelp

Litt knot i begynnelsen, men nå er det kjempelett :) hadde bare et sete før og da ble det flyttet en del mellom min og Samboers bil, så ble gjort noen ganger. Kjøpte et til nå nylig, og det ble det samme setet.
Ligger på YouTube hvordan det festes :)

Den skal jeg sjekke ut, takk for tips :)

Vi hadde britax multitech til eldste og besafe izi plus til yngste.
Multitech er lett å feilmontere, men ellers bra. Besafe var gigantisk, men lett å montere.
Skulle jeg kjøpt nytt nå hadde jeg nok kjøpt britax maxway.

Uansett hva du velger ville jeg prøvet setet i bilen før du kjøper for å være sikker på hvilket du vil ha.. med tanke på sittecomfor. Bilene er ulike i setene og en stol som virker kjempe god, kan bli for bratt i ryggen pga setene er my skrå i ;) det er greit å tenke over i allefall :)

Axkid minikid [emoji4]
Jeg har både det, britax maxway og besafe izi plus. Axkiden er den eneste som 4-åringen kunne bruke da han bikket 4 år, de andre hadde han vokst ut av. Kunne fortsatt hatt axkiden nå mtp lengden og bredden, men dessverre blir det for trangt til rumpa og edle deler.

Uansett hva du velger ville jeg prøvet setet i bilen før du kjøper for å være sikker på hvilket du vil ha.. med tanke på sittecomfor. Bilene er ulike i setene og en stol som virker kjempe god, kan bli for bratt i ryggen pga setene er my skrå i ;) det er greit å tenke over i allefall :)

Ja jeg skal selvfølgelig prøve før jeg kjøper :)

Vi kjøpte Besafe iZi combi X4. Den har isofix-base på bilstolen så du slipper å kjøpe både bilstol og isofix-base :-) Kan sitte både bakovervendt og fremovervendt. Veldig fornøyd med bilstolen :-)

Back
Topp