Bilstol. Handlet inn eller når tenkt å handle inn? Evt hvilken?

Ja kanskje lurest for å være på den sikre siden, har hørt om endel sele problemer (at bilbelte ikke er langt nok, men skal jo bruke isofix )

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte også Maxi Cosi CabrioFix med Isofix base :) Kikket litt på Pebble som også er veldig lett og fin, den koster noe mer.

Blir nok en tur å se på butikken, er det på tilbud på babyshop nå? Er det med isofix basen?

Ble meget overrasket da jeg fant ut att bilen våres har isofix da den er en 99 modell, men oh for en glede:)

Forresten er det fortidlig å handle nå? Er i uke 29 idag,

Blir nok en tur å se på butikken, er det på tilbud på babyshop nå? Er det med isofix basen?

Ble meget overrasket da jeg fant ut att bilen våres har isofix da den er en 99 modell, men oh for en glede:)

Forresten er det fortidlig å handle nå? Er i uke 29 idag,

Neida, er ikke for tidlig det :) jeg handlet mitt når jeg var 20 uker ;) tror ikke det er tilbud på maxi cosien nå...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så forresten de har tilbud på barneseter idag og i morgen på babyshop

Vi har maxi cosi med base etter guttene, er veldig fornøyd med det :) Kjøpte setet nesten en uke på overtid den gangen, hadde egentlig lånt et sete etter guttenes kusine, men det hadde ikke base og var vanskelig å feste i vår bil så besluttet å kjøpe et nytt med base istedenfor :)
Har forresten også bilstoladapter på den ene vogna noe som er veldig kjekt :)

Virker som ett veldig bra sete, men det gjør forsåvidt besafe også. . Må ta en nærmer titt på dem i butikken,

Kan maxi cosi setet brukes uten base også?

Er det noen som vet om de har baser som er både belte og isofix alt i ett? Evnt om man må ha enten eller?

Ja izi sleep virker veldig tungt, sies å veie 9 kg eller noe der omkring, derfor jeg er så i tvil, flott att man kan legge ned ryggen utenfor bilen da, men ser ikke for meg att det kommer ofte ut av bilen hvis det veier så pass. . . Så da spørs det. .

Men sikkerhet er selvfølgelig viktigst, hvertfall her i gården (tror dog att både maxi cosi og besafe er bra på den fronten )

Hvordan funker adapter? Kan man få til alle vogner og seter? Trodde egentlig ikke dette var så bra. Iom att de fleste seter ikke kan legges ned, og att babyen da blir sittende eller. . . ? Eller kanskje alt med måte?

Hvordan funker adapter? Kan man få til alle vogner og seter? Trodde egentlig ikke dette var så bra. Iom att de fleste seter ikke kan legges ned, og att babyen da blir sittende eller. . . ? Eller kanskje alt med måte?

Ett adapter festes på vognunderstellet og deretter festes bilsetet oppå der igjen. Her vil det bli brukt hvis frøkna sovner i bilen f.eks og vi skal på butikken eller andre steder. Er for å slippe å ta baby ut av bilsetet når h*n sover f.eks. Savnet den muligheten med junior... Mange setter bilsetet ned i handlevogna, men det er ikke alltid de vognene er brede nok til det.

BV app

Tusen takk for innspill og tips, Blei handel idag, maxi cosi med den isofix basen, tilbud på babyshop :) virker veldig greit

vi kjøpte på babyshop i går. pga tilbudet. får kjøpt det på nettbutikken og til samme pris i dag.
kjøpte besafe izi go og base til 2700,-
prøvde å bære på litt forsjellige seter, syns det var lett og ikke så altfor dyrt og likte solsjermingen best på besafe.

Samme synes jeg om maxi cosi en, kjente ikke på go en men mannen kjente på izi sleep (jeg har å kjent på den tidligere) virka veldig greit jaffal og det er nok go også¦)

Jeg var på barnas hus outlet og kjøpte Britax Baby-safe plus SHR II med isofixbase. Betalte 1400kr. Var kjempetilbud, ordinær pris var 3600kr. Kjøpte allerede i februar pga tilbudet. Skal muligens kjøpe adapter til vognen - klarte meg helt fantastisk uten sist, men kanskje kjekt å ha. Vi vurderte Emmaljungasetet forrige gang, men setet har ikke gjort det noe bra i tester, så da droppet vi det.

Back
Topp