Bilstol. Handlet inn eller når tenkt å handle inn? Evt hvilken?

Jeg handlet bilstolen når jeg var i uke 20. Maxi cosi carbofix på tilbud med base til 1999,- :D;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den hørtes lur ut var den dyr? Jeg er i uke 28 og ikke handlet enda usikker på når jeg skal gjøre det og om jeg skal kjøpe eller lease

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Gå igjennom finn.no der finner du mange brukte til en ok penge... det hadde jeg gjort selv, om jeg ikke hadde kommet over tilbudet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min mor kjøpte en maxi cosi cabriofix med base til vesla i magen :-)

Står ikke på pris så veldig her, men gjør jo ikke noe om de er på tilbud, er mer hvilken stol og når? Står mellom besafe izi sleep og maxi cosi cabrio fix (skal ha med isofix)

Men som sagt usikker på når jeg bør handle inn og evt hvilken, moro å høre hva andre tenker og og evnt hva og når de har handlet

Termin i august

Vi har kjøpt maxi cosi med base. For de som er vib medlem på babyshop er det 25% rabatt nå i disse dager tror jeg. Har god erfaring med maxi cosi og den er enkel å ta ut og inn av bilen :)

Står ikke på pris så veldig her, men gjør jo ikke noe om de er på tilbud, er mer hvilken stol og når? Står mellom besafe izi sleep og maxi cosi cabrio fix (skal ha med isofix)

Men som sagt usikker på når jeg bør handle inn og evt hvilken, moro å høre hva andre tenker og og evnt hva og når de har handlet

Termin i august

Izi sleep er blytungt i forhold til cabriofix :-) alle jeg kjenner som hadde izi sleep bytta det ut fordi det veier mye, og med en baby oppi så blir det tungt å løfte på etterhvert :-)

Jeg ha setet til nr 1 enda, det kjøpte jeg vel rundt 24 uker på vei på grunn av tilbud og jeg var student :-) hadde ville hatt alt av store ting i hus til rundt uke 35 tenker jeg, da begynte ting å bli tungt og shopping var ikke noe jeg gjorde med glede lenger :-p

Takk for gode tips og råd :) ja har hørt izi sleep veier endel, trodde ikke det var så ille før jeg løfta ett i babybutikken, men tenkte som så att det blir nok bare stående i bilen.... Men er jo veldig praktisk å kunne bære babyen i det... Så. ... Dilemma dilemma

Jeg bærte setet mitt mye (og hadde adapter på vogna slik at jeg kunne sette det på der hvis vi skulle en kjapp tur på butikk og babyen sov) :-) ble iallefall mye mer lempa på enn jeg hadde sett for meg på forhånd, synes også det er best å sette babyen i setet inne for så å bære i bilen i stedet for å plassere ungen i setet i bilen :-p men jeg hadde vinterunge sist da, så brukte bilstolpose og greier..

Vi har maxi cosi med base etter guttungen. Super fornøyd :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Lurer veldig på det her og nå「 finnes det ikke kombi base oxo til det sete? Sånn som kan festes med både belte og isofix?

Hva koster den med base nå som det er tilbud? Altså maxicosien på babyshop..

Back
Topp