Bilstol FARGE..

Maxi Cosi cabriofix, Denim Hearts :D

1589 på mimmis.no nå...

Men jeg fikk overtalt mannen, og setet er bestilt! :D
Ga han valget mellom en knæsj rosa cabriofix fra babyshop, og denne stolen og da var ikke valget vanskelig :P

Hadde dog avgått med døden om han faktisk hadde valgt den knæsj rosa :P
Så herlig! Grattis! Den var lekker! Må inn å se på mimmis ;)

Kjempe fint. Og antageligvis vil det vel sitte en rosa/lilla jente oppi der :p og demin er jo til både jente og gutt :)
Jeg sikler på samme sete i brunt/beige,enig i at svart er litt kjedelig :p

Kjempe fint. Og antageligvis vil det vel sitte en rosa/lilla jente oppi der :p og demin er jo til både jente og gutt :)
Jeg sikler på samme sete i brunt/beige,enig i at svart er litt kjedelig :p
Svart er fryktelig kjedelig!

Har hatt alt i grått eller sort, setet hadde jeg i chocolate brown sist og sort før det. Ingenting var kjønnsrettet, ettersom jeg tenkte mer på at det skulle være lettsolgt etter bruk enn at det faktisk skulle se fint ut.

Nå bryr jeg meg kun at det ser fint ut, om det er alternativer innenfor det produktet jeg skal ha :P

Den var kjempefin:) Passer både gutt og jente synes jeg. Skal du ha bilstolpose oppi?

Ja, den første mnd blir det bilstolpose oppi uansett. Lilla :P

Ja, den første mnd blir det bilstolpose oppi uansett. Lilla :P
Det blir nok veldig bra:)
Vi brukte faktisk bilstolposen leeenge med nr 1. Men vår er sort og kjedelig ;p så jeg må nok hekle et fint trekk til håndtaket på bilstolen, eventuelt en fin rangle;) Fint med litt farger!!

Jeg syns denne stolen var superfin og kunne fint putta både gutt og jente oppi den. Umiddelbart tenkte jeg det var en jentestol, men jeg kunne brukt den til gutt og. Gratulerer med valg av stol! Godt mannen lot seg manipulere ;)

Jeg syns denne stolen var superfin og kunne fint putta både gutt og jente oppi den. Umiddelbart tenkte jeg det var en jentestol, men jeg kunne brukt den til gutt og. Gratulerer med valg av stol! Godt mannen lot seg manipulere ;)

Han er fin sånn :P

Back
Topp