Bkno6965072
Andre møte med forumet
Er det noen som vet om det går ann å kjøpe bilstol adapter for emmaljunga vogn på nettet? har prøvd å lett, men finner ikke noen steder. bor også på en plass der det ikke finnes noen butikker som selger. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om ikke hun som har postet innlegget vil kjøpe den vil gjerne jegDu kan få kjøpe vår. Maxi cosi til emmaljungaSend pm om du vil
![]()
Du kan få kjøpe vår. Maxi cosi til emmaljungaSend pm om du vil
![]()
jeg fant den ikke der?Kjopbarnevogn. no mener jeg siden heter. Der har de de det meste av barneutstyr. Har sett den adapteren inne på siden dems. Det er en svensk butikk.
De ligger inne på Emmaljunga vogner og så trykker du på utstyr. Der har de til flere forskjellige. Jeg sjekka nå. Aner ikke hvordan jeg legger til link desverre.j
jeg fant den ikke der?![]()
Jeg fant nå, men de sendte ikke ut emmaljunga varer. Måtte hente i butikkDe ligger inne på Emmaljunga vogner og så trykker du på utstyr. Der har de til flere forskjellige. Jeg sjekka nå. Aner ikke hvordan jeg legger til link desverre.

sender de ut da?Finnes på Emmaljunga.no og![]()
fant ikke der heller, så ende med å kjøpe en brukt på finnEg kjøpte på baby Shop.
Edit: men da var det kampanje på det og mulig det var eingongshendelse.