bilstol 2

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
hvilken stol vil dere anbefale??

skriv gjerne hvorfor.
og gjerne pris.

ORIGINAL: lizzlie

Besafe izi combi [:)] 3499,-. Den er super! 

Sign. Vi har den med isofix og er kjempefornøyde.
Vi har også Britax Multitech. Men det hater både vi, og småen som må sitte i det. Så Britax liker vi IKKE! Glad vi ikke skal bruke det til vanlig for å si det sånn.

Britax MultiTech eller Britax Secura, begge på rundt 3000-3500 [:)]

jeg er veldig fornøyd med britax muti tech[:)] venter og venter på at den skal komme på tilbud, da skal minste snuppa få den også[:)]

Jeg har også Britax Multitec. Liker det kjempe godt. Men jeg betalte full pris for det da.. 3400,- betalte jeg.
Første gangen jeg skulle feste det i bilen, syns jeg det var vanskelig, for jeg forstod ikke tegningene så godt, men nå når jeg kan det, er det kjempe lett å feste det. Lillemann sitter kjempe godt i setet, og sover godt i det også!
Og så er det supert at det kan være bakovervendt til 25 kg. Men at det også kan snues fremovervendt om det behøves! [:)]
Syns setet er verdt pengene! [:)]

ORIGINAL: Skorpio82

ORIGINAL: lizzlie

Besafe izi combi [:)] 3499,-. Den er super! 

Sign. Vi har den med isofix og er kjempefornøyde.
Vi har også Britax Multitech. Men det hater både vi, og småen som må sitte i det. Så Britax liker vi IKKE! Glad vi ikke skal bruke det til vanlig for å si det sånn.

kan jeg spørre hvorfor?

Vi hadde besafe combi til eldstemann, jeg hatet den stolen[8D] hehe.. snuppa satt kjempe dårlig i den.. så derfor bare lurer jeg på hva dere ikke liker med multi techen som jeg mener er himmelen i forhold til besafen[8D]

Back
Topp