Bilstol 15-36 kg

Cybex pallas/Cybex solution er vi veldig fornøyd med og anbefaler det absolutt! Samme sete, men Cybex pallas bygges lett om til Cybex solution, setet "vokser" med barnet.

15-36 kg er jo beltestol, der viktigaste funksjon er å holde beltet i riktig posisjon. Vi hadde Britax til eldste (vokst ut av det no), mellomste sit framleis i sin cybex solutions med isofix.

Nokre ting du bør tenke på:
* Er barnet faktisk for stort til å sitte bakovervendt? (Det er veldig mykje tryggare enn framover, og dei største bakovervendte setene passar fram til barnet er ca 120 cm.) Barnet bør vere minst 4 år, må vere over 15 kg, og moden nok til å sitte rolig så ikkje selen blir slakk av bevegelse.
* Har du isofix i bilen? Isofixen held berre sjølve setet på plass, ungen er sikra med bilbeltet, men du slepper då å feste setet kvar gong du kjører utan barn i bilen (har du eit laust sete kan det gjere stor skade på andre passasjerar i ein kræsj).
* Er det god plass i bilen? Skal du ha andre passasjerar ved sida av beltestolen? Nokre beltestolar er veldig breie, og nokre bilar er lave under taket så det kan vere vanskelig å få plass til setet når nakkestøtten er langt oppe.
* aller viktigast: prøv ungen oppi ulike stolar, i bilen. Sjekk at beltet ligg riktig over hoftene og skuldra, og at setet får plass når nakkestøtten er tatt heilt opp.

Axkid minikid er et veldig godt sete! :)

Vi er fornøyde med Cybex Solution

Sjekk forbrukerrådets liste over bilstoler. Der står det iallefall hvor sikre de er :)

Vi er og fornøgd med minikid (så er langt), men det er ikkje den vektklassen det blir spurt om her. Men det er bra om ein ser etter bakovervendt sete opp til 25 kg!

Ah, det gikk meg hus forbi. :p
Men frem til barnet vokser ut av den største bakovervendte, kan man i det minste bruke det, og det finnes mange som kan brukes lenge.:)

Last edited:
Ah, det gikk meg hus forbi. [emoji14]
Men frem til barnet vokser ut av den største bakovervendte, kan man i det minste bruke det, og det finnes mange som kan brukes lenge.:)
Absolutt. Viktig med bakovervendt så lenge som mulig, og då er så vidt eg har forstått minikid den stolen som varar lengst av dei som er på markedet no.

Har akkurat tatt i bruk minikid her til tassen på 10 mnd, så det skal han bruke i mange år.

Last edited:
Back
Topp