Bilstol 0/9kg-18/25kg

Per nå så har vi Axkid Minikid og Besafe izi Plus. Veldig fornøyd med begge to! Godt å ha 2 bakovervendte seter så skatten vår kan sitte bakover til han er 5 og gjerne 6 år. Sikkerhet først :)

Axkid minikid varer til 25 kg og rundt 125 cm. Det er et generelt lite sete(spørs hvordan det blir montert) og er veldig lett å montere!
Det har selvstrammende forankringsseler som jeg elsker!

Besafe Izi plus varer til 25 kg og rundt 116 cm. Svært sete, så passer best store biler ;) Litt herk å montere syntes jeg, men. Passer godt til de som bytter fra babystol tidlig! God støtte.
(Besafe izi plus fikk jeg sponset fra Besafe, men meningene er ærlige)

Gutten min er 21 mnd!

Den 19 mnd gamle jenta sittet i et 9-25 kg sete, maxway.

Det har de andre hatt til de fikk beltestol ca seks år gamle.

Hun fikk det nå til ferien. Satt i babystol til det. Hun er ca 10,5 kilo og 75 cm lang så ikke noen veldig stor jente på halvannet år

Last edited:
Den 19 mnd gamle jenta sittet i et 9-25 kg sete, maxway.

Det har de andre hatt til de fikk beltestol ca seks år gamle.

Hun fikk det nå til ferien. Satt i babystol til det. Hun er ca 10,5 kilo og 75 cm lang så ikke noen veldig stor jente på halvannet år
Blir så glad av å høre at folk har hatt barna bakovervendt lenge :D!

Yngste på 3,5 år sitter bakovervendt i stol med isofix som da er til 18 kg. Besafe izi kid isize i hovedbilen og cybex sirona i den andre.

Eldste på 9,5 år sitter i beltestol. Maxi cosi air protect

2,5 åringen sitter bakovervendt i besafe izi modular. Veldig fornøyd med det.
Lillebror som kommer i oktober skal også ha besafe izi go modular babystol og når han vokser ut av den overtar han storesøster sin stol. Så kjøper vi ny bakovervendt stol til henne. Vurderer da axkid minikid siden den har lang brukstid :)

Straks 11 mnd og har nettopp kjøpt BeSafe izi plus [emoji16] lille elsker å sitte i det! Noe helt annet enn babysetet vi hadde før [emoji12]

10mnd og sitter i Cybex Sirona. Kommer til å bruke det så lenge hun kan sitte bakovervendt i det, og da bytte til et annet så hun kan sitte bakovervendt så lenge så mulig.

Back
Topp